شرکت خودروسازی بی‌ام‌و در استرالیا از صاحبان حدود ۱۲ هزار خودرو مدل E۴۶ سری۳ درخواست کرد با خودروهای خود به نمایندگی‌های این شرکت مراجعه کنند.

خودروي بي ام وي سري سه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ای‌پی، ایراد موجود در بخش ایربگ خودروهای بی‌ام‌و سری۳ تولید سال‌های ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۰ ممکن است به مرگ یا آسیب‌دیدگی شدید سرنشینان منجر شود. از این رو، صاحبان ۱۲ هزار دستگاه بی‌ام‌و مدل E۴۶ باید در اولین فرصت به نمایندگی‌ها بروند و مشکل موجود در بخش ایربگ را به شکل کاملا رایگان برطرف کنند.

گزارش شدن چند مورد ایراد در عملکرد کیسه هوای برخی خودروهای بی‌ام‌و تولید نوامبر ۱۹۹۷ تا ژوئن ۲۰۰۰ در کشورهای استرالیا، ژاپن و آمریکا مدیران بی‌ام‌و را به این نتیجه رساند که با انتشار یک فراخوان فوری و اضطراری مانع آسیب دیدن رانندگان و سرنشینان این خودروها شوند. آنها از مردم خواسته‌اند پیش از برطرف شدن ایراد کیسه هوا تا حد امکان از سوار شدن به بی‌ام‌و سری۳ خودداری کنند.

از سوی دیگر، شرکت خودروسازی استن مارتین در گزارش عملکرد سه ماه سوم سال ۲۰۱۹ اعلام کرد شرایط سخت فروش خودرو در بریتانیا و بخش‌هایی از اروپا به زیان ۱۵ میلیون دلاری این شرکت انجامیده است. استن مارتین با پیشینه‌ای ۱۰۶ ساله اکتبر سال گذشته وارد بازار بورس شد و ارزش سهام آن ۵.۵ میلیارد دلار بود. کاهش فروش و بازار ضعیف باعث شد ارزش هر سهم استن مارتین در تابستان امسال از ۲۴ دلار به پنج دلار کاهش یابد.

استن مارتین در سیاست‌های هزاره سوم خود قرار بود در هفت سال پیاپی هفت مدل تازه از خودروهای خود را روانه بازار کند. مدل دو صندلی ونتیج دومین مدل در این برنامه بود که قیمت پایه آن از ۱۵۵ هزار دلار شروع می‌شد اما بازار این خودرو بسیار ضعیف‌تر از پیش‌بینی‌ها از کار درآمد و زیانی هنگفت متوجه استن مارتین کرد. این خودرو بیش از همه به دلیل استفاده شدن در فیلم‌های جیمز باند شناخته می‌شود.

کد خبر 462009

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha