کالین فارل در حال گفتگو و مذاکره با مدیران استودیو برادران وارنر برای بازی در نقش شخصیت پنگوئن در تازه‌ترین فیلم از مجموعه سینمایی «بتمن» است.

كالين فارل

به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین به نقل از دیلی‌میل، بازیگر ۴۳ ساله ایرلندی در پروژه سینمایی «بتمن» همبازی رابرت پتینسن می‌شود که قرار است نقش مرد خفاشی را بازی کند. زویی کراویتس و پل دانو دیگر بازیگران فیلم هستند که رویکردی نئونوآر به دنیای بتمن دارد و پتینسن در آن در قالب یک کارآگاه ظاهر می‌شود. او پیش‌تر درباره مبارز نقابدار گفته بود که بتمن دیگر آن پسر طلایی و فناناپذیر گذشته نیست.

فارل پیش از این در سال ۲۰۰۳ در دنیای شخصیت‌های ابرقهرمانی ظاهر شده و در پروژه سینمایی «دردویل» ایفای نقش کرده بود. او پس از ۱۶ سال دوباره به این دنیای جذاب بازمی‌گردد و در فیلمی به کارگردانی مت ریوز نقش پنگوئن را بازی می‌کند. دانو در نقش ریدلر، کراویتس در نقش زن گربه‌ای و جفری رایت در نقش گوردن دیگر بازیگران فیلم خواهند بود. ریوز پیش‌تر روی صندلی کارگردانی «کلاورفیلد» نشسته بود.

یکی دیگر از بازیگران اصلی «بتمن» (محصول استودیو وارنر) تازه اندی سرکیس است که سینمادوستان او را در سه‌گانه‌های «ارباب حلقه‌ها» و «هابیت» می‌شناسند. سرکیس قرار است در این پروژه آلفرد پنی‌ورث، خدمتکار وفادار بروس وین یا همان بتمن باشد. سر مایکل کین در سه‌گانه «شوالیه تاریکی» کریستوفر نولان به نقش آلفرد ظاهر شده بود.

تولید «بتمن» اواخر سال جاری میلادی یا اوایل ۲۰۲۰ آغاز می‌شود و در ۲۰۲۱ روی پرده می‌رود. فارل آخرین‌بار در فیلم زنده-کارتونی «دامبو» محصول استودیو دیزنی دیده شده بود و سال آینده هم کنار متیو مکانهی در فیلم سینمایی «جتلمن» به کارگردانی گای ریچی بازی می‌کند.

کد خبر 462006

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha