فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: یک قاچاقچی مواد مخدر در عملیات پلیس استان به هلاکت رسید و ۶۴۰ کیلوگرم موادمخدر از باند قاچاق کشف شد.

دستگیری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از رکنا، سرهنگ عبدالله حسنی روز سه‌شنبه، ۱۴ آبان‌ماه، اظهار کرد: ماموران انتظامی استان سمنان در یک درگیری مسلحانه یک باند ۶ نفره قاچاق موادمخدر را منهدم کردند و یک سوداگر مرگ در این عملیات به هلاکت رسد.

وی با اشاره به کشف ۶۴۰ کیلوگرم انواع موادمخدر در عملیات انهدام باند سوداگران مرگ، بیان کرد: ۲۰۰ کیلوگرم شیشه و ۴۴۰ کیلوگرم تریاک در این عملیات مسلحانه کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان در تشریح این عملیات، گفت: با اقدامات اطلاعاتی چند ماهه ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان بر روی یکی از عناصر حمل و قاچاق موادمخدر، مشخص شد این سوداگر مرگ در قالب یک باند، سودای انتقال یک محموله بزرگ مواد را در سر دارد.

وی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات، اطلاعات انتقال این محموله به دست آمد و ماموران دریافتند اعضای باند مواد را در قالب کاروان مسلح به استان سمنان حمل می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان سمنان ابراز کرد: تیم‌های ویژه پلیس در محورهای مواصلاتی و اجرای گشت‌های محسوس و نامحسوس برای شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ مستقر شدند و سرانجام هر ۲ دستگاه خودرو متعلق به اعضای این باند در محور کویری دامغان - معلمان شناسایی و دستور ایست از سوی پلیس صادر شد.

وی به بروز درگیری مسلحانه بین سوداگران مرگ و پلیس اشاره و خاطرنشان کرد: با شلیک دقیق ماموران یکی از قاچاقچیان مواد به هلاکت رسید و ۵ نفر دیگر دستگیر شدند.

۳ دستگاه خودرو دیگر نیز در همین راستا توقیف و تعداد جالب توجهی انواع گوشی همراه کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان، با تقدیر از تلاش و پیگیری‌های ماموران در خصوص این عملیات، به ورود ماده مخدر خطرناک شیشه از مرزهای شرقی کشور اشاره و خاطرنشان کرد: مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ و طرح‌های گوناگون پیشگیرانه و مقابله‌ای پلیس تا ریشه‌کنی این بلای خانمانسوز استمرار دارد.

کد خبر 461872

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha