سرمربی تیم کشتی آزاد «تا ثبت جهانی توس» گفت: جبرئیل حسن اف، آزادکار عنوان‌دار جمهوری آذربایجان که برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر در ایران حضور دارد، قصد دارد مدال‌هایش را به آستان قدس رضوی اهدا کند.

جبرئيل حسن‌اف

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرگزاری رضوی، «جبرئیل حسن‌اف»، آزادکار تیم ملی جمهوری آذربایجان که مدتی است با دوبنده تیم خراسانی «تا ثبت جهانی توس» در لیگ برتر ایران حضور دارد، از اهدای مدال‌هایش به موزه آستان قدس رضوی خبر داد.

مجید خدایی، سرمربی تیم کشتی آزاد «تا ثبت جهانی توس» با تایید این خبر گفت: جبرئیل حسن‌اف یکی از کشتی‌گیران شیعه تیم ملی جهموری آذربایجان است. او از چندین تیم باشگاهی کشورمان برای حضوردر لیگ برتر پیشنهاد داشت، اما با دلیل ارادت خاصی که به امام رضا (ع) دارد، تصمیم گرفت با دوبنده تیم ما که یک تیم خراسانی هستیم به میدان برود.

وی گفت: با توجه به این موضوع او تصمیم دارد مدال‌هایش را هم به موزه آستان قدس رضوی اهدا کند. بدین ترتیب می‌توان او را نخستین ورزشکار غیرایرانی خواند که مدال‌هایش را به آستان قدس رضوی اهدا خواهد کرد.

بر این اساس جبرئیل حسن‌اف به‌زودی مدال برنز المپیک و چهار مدال نقره و برنز  رقابت‌های جهانی خود را به موزه آستان قدس رضوی اهدا می‌کند.

کد خبر 461615

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha