دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳
۰ نفر

رسانه‌های انگلیسی گزارش دادند، تعداد زیادی از ثروتمندان این کشور در حال برنامه‌ریزی هستند در صورتی که حزب کارگر در انتخابات پارلمانی ماه آینده میلادی به قدرت برسد این کشور را ترک کنند.

جرمي كوربين

به گزارش همشهری‌آنلاین، جرمی کوربین، رئیس حزب کارگر انگلیس به وعده‌ داده درصورت پیروزی حزبش قوانین و مالیات‌های سختگیرانه علیه ثروتمندان وضع کند.

ایسنا به نقل از "مترو" انگلیس نوشت: میلیونرها و میلیاردرهای انگلیسی وکلا و حسابدارانشان را وادار به بررسی چگونگی انتقال دارایی‌هایشان به خارج از این کشور کرده‌اند و وعده‌های اخیر جرمی کوربین، رهبر حزب کارگر انگلیس درباره سیاست‌هایی که در صورت دستیابی به قدرت شامل  افزایش مالیات بر درآمد، مقابله با مدارس خصوصی و دیگر تدابیر علیه ثروتمندان پیاده خواهد کرد باعث افزایش نگرانی آنها نسبت به آینده شده است.

برخی مشاوران این ثروتمندان می‌گویند اکنون تهدید روی کار آمدن دولت حزب کارگر برای آنها نگران‌کننده‌تر از یک برگزیت بدون توافق است.

روزنامه گاردین نیز نوشت، ثروتمندان انگلیس از آنجا که با رسیدن جرمی کوربین به نخست‌وزیری، ممکن است میلیاردها پوند از سرمایه‌ خود را به دلیل سیاست‌های او از جمله با اعمال مالیات‌های جدید از دست بدهند، برنامه‌ریزی می‌کنند تا فورا در صورت مشخص شدن انتصاب او به نخست وزیری خاک این کشور را ترک کنند.

جافری تاد، یک مقام ارشد شرکت حقوقی "بودل هتفیلد" به گاردین گفت، بسیاری از مشتریان این شرکت در حال طی فرآیند اداری آماده شدن برای خروج از انگلیس هستند.

کد خبر 461600

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha