دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴
۰ نفر

فرمانده عملیات بغداد گفت: تظاهرکنندگان شایستگی این را دارند که به جای اقدام‌های خشونت‌آمیز به آنها گل هدیه دهیم و دستشان را ببوسیم.

عراق

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، فرمانده عملیات بغداد اعلام کرد، از مطالبه حقوقی که تظاهرکنندگان عراقی مطرح می‌کنند، حمایت می‌کند.

 قیس المحمداوی، فرمانده عملیات بغداد متعهد شد که همه اقدامات خشونت‌آمیز علیه تظاهرکنندگان و تحصن‌کنندگان در مرکز بغدادف پایتخت عراق متوقف ‌شود.

به گزارش سومریه نیوزاو در میدان التحریر در مرکز بغداد در میان جمعی از تظاهرکنندگان گفت: تظاهرکنندگان فرزندان ما هستند و پیام خود را رساندند و مطالباتشان مشروع است و من به عنوان فرمانده عملیات بغداد و یگان‌های امنیتی می‌گویم که با آنها هستیم.

المحمداوی افزود: عده کمی هستند که تعدادشان فراتر از یک درصد نمی‌رود و به دنبال منحرف کردن تظاهرات از مسیر خود هستند اما تظاهرکنندگان مسالمت‌جو پیش از ما برای تضمین امنیت خود با آنها مقابله می‌کنند.

او تأکید کرد: من با تظاهرکنندگان هستم و همه حقوق خود را مطالبه می‌کنیم اما تظاهرکنندگان باید مانع گروه کوچکی شوند که می‌خواهند این اعتراضات را به انحراف بکشانند.

المحمداوی در پایان خطاب به تظاهرکنندگان گفت: به تظاهرات خود ادامه دهید و حقوق خود را مطالبه کنید.

همچنین فرمانده عملیات البصره پیش از این از معترضان خواسته بود از بندر أم‌قصر که از چهار روز پیش توسط تظاهرکنندگان بسته شده، دور شوند چرا که بستن این بندر موجب می‌شود واردات مواد غذایی و دارویی با تأخیر انجام شود.

کد خبر 461591

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خلیج‌ فارس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha