فرمانده کل ارتش گفت: نیروی زمینی همواره متناسب با نیازهای انقلاب اسلامی و متناسب با تهدیدات روز پیش رفته است.

سیدعبدالرحیم موسوی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (یکشنبه) در بازدید از یگان‌های تکاوری و نیروی مخصوص نزاجا در تیپ ۶۵ نوهد، اظهار داشت: تیپ ۶۵ نیرو مخصوص یگانی خوشنام و مقتدر در نیروهای مسلح است که برای دشمنان موجب رعب و وحشت و برای دوستان مایه امید است.

وی افزود: یکی از اهداف مهم ما در نیروی زمینی تربیت افراد چند مهارته و تشکیل یگان‌های چند منظوره بوده که خوشبختانه در این کار نیروی زمینی بسیار خوب عمل کرده و به اهداف تعیین شده با زمان کمتر و دقت بالاتر دست یافته است.

سرلشکر موسوی تاکید کرد: ارتقا مهارت در افراد نیروی زمینی سقف ندارد؛ چراکه تهدیدات هم سقف ندارند و غیرقابل پیشبینی هستند و به همین دلیل مهارت‌ها باید همواره رشد کند.

فرمانده کل ارتش ادامه داد: نیروی زمینی بحمدالله همواره متناسب با نیازهای انقلاب اسلامی و متناسب با تهدیدات روز پیش رفته است.

وی با تاکید بر اینکه آنچه فوق توانایی هاست، ایمان و اراده است، تصریح کرد: این ویژگی حکایت از توانمندی‌های درونی افراد برای تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی خصوصا در گام دوم انقلاب و تحقق تمدن اسلامی دارد.

کد خبر 461545

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha