مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۵:۰۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر عامل سازمان خدمات موتوری شهرداری تهران با اشاره به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال گفت: روزانه بیش از 10 هزار تن زباله در تهران تولید می‌شود.

به گزارش فارس، مصطفی سلیمی دوشنبه (20 اسفند) در نشست خبری در جمع خبرنگاران گفت: طرح جمع‌آوری زباله‌ها به صورت مکانیزه در تهران تقریباً تکمیل شده است.
وی ادامه داد: در این بخش پیمانکاران بخش خصوصی حدود 50 میلیارد تومان سرمایه گذاری کرده‌اند.

به گفته مدیر عامل سازمان خدمات موتوری شهرداری تهران، زمانی که کار به پیمانکاران واگذار می‌شود، هم هزینه کمتر است و هم کار با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: در سال آینده تمام ایستگاه‌های میانی نیز به بخش خصوص واگذار می‌شود و بخش خصوصی قرار است در این بخش حدود 25 میلیارد تومان سرمایه گذاری کند.

مدیر عامل سازمان خدمات موتوری شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در سال آینده سازمان نقش نظارتی بر عملکردها دارد و تمامی کارها را به بخش خصوصی واگذار خواهد کرد.

سلیمی بیان کرد: تقریباً 70 الی 80 درصد از بنزین مصرفی ما نیز تامین شده است.
وی با اشاره به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال گفت: روزانه بیش از 10 هزار تن زباله در تهران تولید می‌شود این در حالی است که در روزهای قبل به طور متوسط تولید زباله روزانه در تهران 7 هزار تن بوده است.

به گفته سلیمی، حجم زباله‌ها به شدت افزایش پیدا کرده است. وی با اشاره به اینکه در تهران حدود 80 هزار مخزن زباله نصب شده است، گفت: 4 الی 5 هزار از این مخازن زباله به سرقت و یا آتش زده شده است.

مدیر عامل سازمان خدمات موتوری شهرداری تهران گفت: البته تعدادی از دزدهای مخازن را شناسایی و الان حدود 15 پرونده قضایی در این زمینه داریم.

کد خبر 46147

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز