همشهری آنلاین: محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران درباره انتشار خبری مبنی بر این‌که مدرسه غیرانتفاعی روشنگران متعلق به اوست، واکنش نشان داد.

محسن هاشمي

ایسنا نوشت: محسن هاشمی صبح یکشنبه در حاشیه جلسه علنی شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران تنها به پاسخ یک سوال اکتفا کرد و در خصوص انتشار خبری مبنی بر این‌که مدرسه غیرانتفاعی روشنگران متعلق به او است، گفت: این مدرسه متعلق به من نیست بلکه متعلق به همسر عمویم (محمد هاشمی) است.

  • گلایه هاشمی از کمبود سرانه‌های خدماتی در برخی مناطق

محسن هاشمی همچنین در ابتدای جلسه علنی شورای شهر تهران از کمبود شدید سرانه‌های خدماتی در برخی مناطق تهران گلایه کرد. وی با اشاره به ۱۳ آبان‌ ماه و گرامیداشت یاد و نام امام خمینی (ره)، گفت: در هفته اخیر شاهد بارندگی‌های خوبی در سطح تهران بودیم که بنابر گزارش سازمان هواشناسی میزان بارش‌ها نسبت به سال گذشته بیش از ۱۰۰ درصد و نسبت به بارندگی‌های ۵۰ سال گذشته حدود ۲۵۰ درصد افزایش داشته است که جای شکرگزاری دارد اما این حجم از بارندگی‌ها با زحمات خالصانه همکاران خدمات شهری به ویژه پاکبانان به مسیل‌ها و مسیرهای روان‌آب‌های شهری هدایت شد که اینجا لازم است از عزیزان‌مان در خدمات شهری و شهردار که در ایام تعطیل و عزاداری پایان ماه صفر مشمول خدمت‌گذاری بودند، تقدیر کنم.

هاشمی با اشاره به مشکلاتی که در برخی نقاط تهران ایجاد شد، گفت: عمدتا این مشکلات ناشی از رهاکردن زباله در جوی‌های خیابان و مسیرهای روان‌آب رخ داده که یک معضل فرهنگی است و لازم است اقدامات تبلیغاتی‌ و فرهنگی‌مان افزایش پیدا کند. همچنین مشکل کمبود ظرفیت و کافی نبودن سیستم جمع‌آوری روان‌آب‌های شهری در برخی نقاط شهر وجود دارد که بایستی با پروژه‌های عمرانی و تکمیل تاسیسات شهری جبران شود.

رییس شورای شهر تهران با بیان این‌که باید اذعان کنیم ما در تهران در بخش سرانه‌های خدماتی با کمبود جدی مواجه هستیم به گونه‌ای که متوسط سرانه‌های خدماتی فعلی تهران کمتر از نصف میزان استاندارد است، اظهار کرد: این کمبود در برخی مناطق بسیار شدیدتر احساس می‌شود که امیدوارم با همت و توجه معاونین شهردار این موضوع رفع شود.

کد خبر 461433
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha