یکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز یکشنبه ۱۲ آبان ماه شاهد بارش باران گاهی همراه با رعد و برق در سواحل دریای خزر خواهیم بود که شدت بارش در استان‌های مازندران و گلستان پیش‌بینی شده است بنابر این احتمال رخداد سیلاب در این استان‌ها وجود دارد.

شمال

ایرنا نوشت: فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی روز یکشنبه گفت: در شمال شرق کشور مانند شمال خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش همراه با رعد و برق خواهد بود. روزهای یکشنبه و دوشنبه شاهد کاهش محسوس دما بین ۶ تا ۸ درجه در سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور خواهیم بود.

وی گفت: فردا دوشنبه ۱۳ آبان سواحل دریای خزر، جنوب غرب، شمال فارس، بخش‌هایی از مرکز و دامنه‌های البرز در استان‌هایی مانند قزوین، البرز، تهران و سمنان بارش پراکنده خواهند داشت که در این روز بارش برف در ارتفاعات البرز مرکزی دور از انتظار نیست.

وی ادامه داد: از سه‌شنبه تا پنجشنبه در بیشتر مناطق کشور آسمانی صاف خواهیم داشت. همچنین دوشنبه نیمه شرقی کشور به ویژه استان‌هایی مانند سیستان و بلوچستان و کرمان وزش بادهای شدید پیش‌بینی شده است.

به گفته وی، امروز دریای خزر مواج و متلاطم است.

  • وزش باد در تهران  

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: امروز آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد خواهد بود. کمینه دمای امروز صبح پایتخت ۱۱ بود و بیشینه دمای امروز تهران به ۱۹ درجه بالای صفر می‌رسد، فردا در برخی ساعات رگبار و برق و وزش باد رخ می‌دهد و کمی خنک‌تر می‌شود به طوری که کمینه دما ۹ درجه بالای صفر و بیشینه دمای تهران ۱۶ درجه خواهد شد.

گودرزی گفت: شهرکرد با دمای ۵ درجه زیر صفر، ارومیه یک درجه زیر صفر و بندرعباس ۳۳ و اهواز ۳۰ درجه بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط کشور در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

کد خبر 461419

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha