یکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: «بنی گانتس» رئیس حزب آبی- سفید رژیم صهیونیستی و مأمور تشکیل کابینه، نیروهای مقاومت فلسطینی را تهدید به حمله کرد.

بني گانتس

به گزارش پایگاه خبری عربی ۲۱، گانتس در توئیتی نوشت: بازدارندگی را به هر قیمتی بازخواهیم گرداند؛ حتی اگر مجبور شویم آنهایی را که برای تنش‌آفرینی تلاش می‌کنند، به صورت مستقیم هدف قرار دهیم.

او ادامه داد: ما هر گونه سیاست پاسخ قاطع را حمایت و تأیید خواهیم کرد. مسؤولیت آرام کردن اوضاع برای ساکنان مناطق جنوبی وظیفه ماست و به آن پایبندیم.

به گزارش ایرنا، رئیس حزب آبی- سفید رژیم صهیونیستی تأکید کرد: ما در مقابل هرگونه تهدیدی که ساکنان مناطق جنوبی را به خطر بیاندازد، کوتاهی نخواهیم کرد.

این اظهارات در حالی مطرح می شود که گردان‌های القدس- شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین– پیش‌تر با صدور بیانیه ای اعلام کرد که آماده مقابله با هرگونه حماقتی از طرف صهیونیست ها هستند.

گردان‌های القدس با بیان این‌که تهدیدهای دشمن برای حمله به غزه موضوع جدیدی نیست، اعلام کرد: ما از مردم دفاع خواهیم کرد و به اشغالگران اجازه تثبیت معادلات جدید را نخواهیم داد.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد شنبه مناطق مختلف نوار غزه را به شدت بمباران کردند که در جریان آن یک تن شهید و ۲ فلسطینی زخمی شدند.

در همین راستا، جنبش مقاوت اسلامی فلسطین (حماس) شنبه در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی به مواضع مقاومت و نوار غزه تاکید کرد که رژیم صهیونیستی نتیجه حملات خود را خواهد دید.

در همین حال، رسانه های صهیونیستی گزارش دادند که ارتش این رژیم در ۲۴ ساعت گذشته تغییراتی را در محل قرارگیری سامانه ضد موشکی گنبد آهنین انجام داده است.

بر اساس این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی خود را برای حملات موشکی آماده کرده است.

کد خبر 461414

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha