همشهری آنلاین: لیورپول در لیگ برتر فوتبال انگلیس عادت خود را در تغییر نتیجه بازی در دقایق پایانی ترک نکرد و موفق شد آستون ویلارا دو بر یک مغلوب کند.

فوتبال

به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین، این تیم که هفته پیش در جام اتحادیه انگلیس در مصاف با آرسنال توانسته بود بازی را  در دقایق تلف شده به تساوی پنج پنج بکشاند در دیدار با ویلا نیز علی رغم اینکه با گل دقیقه ۲۱  ترزگوئت از حریفش عقب بود در کمتر از ۱۰ دقیقه به پیروزی دو بر یک تغییر داد.

ابتدا در دقیقه ۸۷ روی ارسال توپ سادیو مانه موقعیت خوبی برای اندرو رابرتسون فراهم شد تا با ضربه سر دروازه میزبان را باز کند. در حالیکه بازی در وقتهای تلف شده سپری می‌شد مانه این بار با هوشیاری در میان مدافعان حریف با ضربه سر گل برتری لیورپول را به ثمر رساند. با این پیروزی لیورپول بدون باخت و با ۳۱ امتیاز صدر جدول را حفظ کرد.

منچسترسیتی نیز در مصاف با ساوتهمپتون بازگشت باشکوهی داشت و موفق شد دو بر یک رقیبش را شکست دهد. در دقیقه ۱۳ «جیمز وارد روز» روی اشتباه دروازه بان سیتی گل اول را به ثمر رساند.

یاران پپ برای رسیدن به گل مساوی تا دقیقه ۷۰ صبر کردند تا در نهایت سرخیو آگوئرو گل اول را به ثمر رساند.

در دقیقه ۸۷ کایل واکر تیر خلاص را زد تا منچستر سیتی همچنان با ۲۵ امتیاز نزدیک‌ترین مدعی به لیورپول باشد.

از نتایج مهم دیگر این هفته باید به تساوی یک بریک آرسنال مقابل ولورهمپتون و شکست یک بر صفر منچستر یونایتد در مصاف با بورنموث اشاره کرد.

کد خبر 461393

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha