همشهری آنلاین: لئوناردو دی‌کاپریو در دیداری با گرتا تونبرگ، دختر نوجوان کنشگر محیط زیستی در کالیفرنیا او را «رهبر دوران ما» خواند.

DeCaprio

گرتا تونبرگ که در حال سفر کردن به شهرهای گوناگون آمریکای شمالی برای آگاهی افکار عمومی درباره بحران اقلیمی است، به کالیفرنیا رسیده و با لئوناردو دی‌کاپریو، هنرپیشه مشهور هالیوودی که به خاطر فعالیت‌های محیط زیستی‌اش شناخته شده است، دیدار کرده است.

بازیگر ۴۴ ساله برنده جایزه اسکار روز جمعه ۱۰ آبان در پستی روی اینستاگرام دو عکس از دیدارش با این دختر ۱۶ ساله سوئدی منتشر کرد. دی کاپریو در این پست نوشت: «گرتا تونبرگ به رهبر دوران ما بدل شده است.»

دی‌کاپریو درباره تونبرگ از هنگام ورودش به آمریکا و پس از سخنرانی جنجالیش در مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک توجه عمومی را به خود جلب کرده است: «امیدوارم پیام گرتا هشدار بیدارباشی برای رهبران جهان در هر جایی باشد که زمانی برای بی‌عملی باقی نمانده است. من به خاطر گرتا و سایر کنشگران جوان در هر جای جهان است که به آینده امیدوارم.»

گرچه این عکس‌ها اظهارنظرهای منفی روی اینستاگرام دریافت کردند، اما کاربران واکنش‌های مثبتی هم به این عکس‌ها نشان دادند و از جمله آن دور «تیم رویایی» و «یک جفت فرشته روی زمین» نامیدند.

کد خبر 461391

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha