همشهری آنلاین: هفته اول رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران در شهرهای مختلف ایران و با رقابت ۱۲ تیم، در هفته‌ای که خاتم اردکان با قرعه استراحت رو به رو بود، آغاز شد.

واليبال

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، نتایج دیدارهای هفته اول لیگ برتر والیبال مردان کشور به این شرح است:

  • شهرداری ورامین ۳ – پیام خراسان صفر

مدافع عنوان قهرمانی در خانه شروع قدرتمندانه‌ای داشت و توانست یکی از قدرت‌های فصل گذشته را شکست دهد.

ورامینی‌ها با وجود تغییرات در کادر فنی، با حمایت هواداران خود موفق شدند در سه ست پی در پی حریف مشهدی را شکست دهند و البته در این راه کار سختی پیش رو داشتند که اختلاف امتیازی کم دو تیم، نشان می‌دهد نبرد شاگردان محمد عمده غیاثی و اکبر خداوردی یکی از رقابت‌های جذاب هفته اول لیگ بوده است.

  • شهروند اراک صفر – پیکان ۳

یکی از قدرت‌های همیشگی والیبال ایران، لیگ جدید را با برد آغاز کرد. پیکانی‌ها خارج از خانه و در شهر اراک به پیروزی سه بر صفر دست پیدا کردند.

شاگردان محمد ترکاشوند در هر سه ست نمایش بهتری از حریف خود داشتند و از همین هفته اول توانستند شروع خوبی در لیگ برای خود ثبت کنند.

  • شهرداری گنبد ۳ – شهرداری ارومیه ۲

دیدار جذاب هفته در شهر گنبد بود؛ جایی که شاگردان عظیم جزیده و مصطفی کارخانه، در دیدار حساس دو تیم با سابقه والیبال ایران، برگزارکننده نبردی حساس و تماشاگرپسند بودند که در نهایت گنبدی‌ها با حمایت هواداران خود و با پیروزی در ست‌های دوم، سوم و پنجم، برتری را به نام خود ثبت کردند تا به این ترتیب فصل را با یک برد بزرگ در خانه و پیش چشمان هواداران خود شروع کنند.

  • فولاد سپاهان اصفهان ۳ – فولاد سیرجان ایرانیان یک

تیم تازه وارد لیگ برتر در خانه و با هدایت رحمان محمدی‌راد، سرمربی قهرمان فصل گذشته لیگ برتر ایران و جام باشگاه‌های آسیا موفق شد اولین برد خود را کسب کند. تیم فولاد سپاهان در این دیدار توانست ست‌های اول، دوم و چهارم را به سود خود به پایان برساند تا تیم فولاد سیرجان تحت هدایت محمدرضا دامغانی فصل را با شکست شروع کند.

  • سایپا ۳ – راه‌یاب ملل مریوان یک

پیروزی در ست‌های دوم، سوم و چهارم باعث شد تا تیم ناصر شهنازی فصل را با برد آغاز کند و مریوانی‌ها که به تازگی طعم حضور در سطح اول والیبال ایران را می‌چشند، شروع موفقی برابر یکی از قطب‌های والیبال ایران نداشته باشند.

  • کاله مازندران ۳ – شهداب یزد ۲

شاگردان بهروز عطایی در دیدار با دیگر تیم تازه‌وارد لیگ برتر که هدایت آن بر عهده عباسعلی میرحسینی است، کار سختی برای کسب برد داشتند تا برنده این دیدار در ست پنجم مشخص شود.

رقابت نزدیک دو تیم تا پایان ست چهارم با تساوی دو بر دو در ست‌شماری همراه شد و در نهایت آملی‌ها با حضور هواداران خود و برتری در ست پنجم توانستند شروع فصل را با برد جشن بگیرند.

کد خبر 461302

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha