همشهری آنلاین: تیم فوتبال شیجیاژوانگ با هدایت افشین قطبی در هفته پایانی لیگ یک چین به پیروزی رسید و به عنوان تیم دوم به سوپرلیگ چین راه یافت.

افشين قطبي در ليگ چين

به گزارش همشهری آنلاین، قطبی که در میانه‌های فصل به این تیم رده‌ششمی پیوسته بود، از پنج بازی آخر چهار بازی را با برد به پایان رساند و شیجیاژوانگ اور برایت به لطف باخت غیرمنتظره رقیب مستقیم، با ۵۶ امتیاز از ۳۰ بازی در رده دوم ایستاد. کینگ‌دائو هوانگ‌های هم در هفته سی‌ام باخت و با همان ۵۷ امتیاز قهرمان لیگ یک شد تا همراه شیجیاژوانگ راهی سوپرلیگ یا بالاترین سطح فوتبال چین شود.

نکته جالب اینکه قطبی هنوز در صفحه‌های رسمی خود در شبکه‌های اجتماعی خبر برد هفته آخر و صعود به سوپرلیگ را منتشر نکرده و آخرین پست‌های او به برد هفته سه بر دو هفته گذشته در یک بازی خارج از خانه مربوط می‌شود. قطبی فصل گذشته هدایت تیم فوتبال فولاد خوزستان را بر عهده داشت و پس از جدا شدن از این تیم جنوبی، راهی لیگ یک چین شد.

فقط سه هفته از فصل رو به پایان سوپرلیگ چین باقی مانده و این فصل روز ۱۲ ژانویه با برگزار شدن هشت بازی و معرفی قهرمان به پایان می‌رسد. تا پایان هفته ۲۷ گوانگژو اورگرانده با ۶۳ امتیاز، شانگهای ایست‌آسیا با ۶۲ امتیاز و بیجینگ گوان با ۶۱ در رده‌های اول تا سوم ایستاده‌اند.

کد خبر 461290

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha