کتاب «خلاقیت و کارایی در سازمان‌های رسانه‌ای» از سوی انتشارات پشتیبان به صورت الکترونیکی منتشر شد.

خلاقيت - رسانه

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر، کتاب «خلاقیت و کارایی در سازمان‌های رسانه‌ای» ترجمه شیرین تبریزی با قیمت ۱۰ هزار تومان به صورت کتاب الکترونیکی منتشر شده است.

این کتاب را انتشارات پشتیبان منتشر کرده و در این اثر کوشش شده تا به طیف وسیعی از سوال هایی که در مورد خلاقیت و نقش آن در سازمان های رسانه ای مطرح می شود، پاسخ داده شوند.

بخش‌هایی از این کتاب به طرح سوال‌ها و پاسخ هایی درباره این موضوعات می‌پردازد:

- خلاقیت چیست؟

- آیا می‌توان آن را در همه افراد مدیریت کرد؟

- چه هزینه‌ای باید برای خلاقیت پرداخت کرد؟

از آنجایی که خلاقیت از مؤلفه‌های ضروری در فرایند تولید رسانه‌ای است و جایگاه خاصی در مدیریت سازمان‌های رسانه‌ای دارد و امروزه تولید محصولات رسانه‌ای خلاقانه در حوزه‌های سیاسی و فرهنگی با چالش‌های بسیاری مواجه شده است، کتاب حاضر مفهوم خلاقیت را در صنعت رسانه بررسی کرده و نقش آن را در ارزش‌آفرینی بررسی کرده است. به این ترتیب که ابتدا رویکردهای مختلفی را که در مورد خلاقیت و افراد خلاق وجود دارد، ارا ئه داده، سپس واژه خلاقیت را به عنوان یک ویژگی سازمانی تحلیل کرده و پیشنهادهایی در مورد نحوه مدیریت افراد مبتکر برای ایجاد سازمان‌های خلاق داده و کوشیده‌ است به این پرسش، پاسخ دهد که یافته‌های کلی در صنعت رسانه‌ای تا چه حد قابل استفاده و کاربردی هستند.

در نهایت در مورد جایگاه و نقش خلاقیت در ارزش آفرینی برای سازمان‌های رسانه‌ای بحث کرده است.

کد خبر 461265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =