همشهری آنلاین: دیدار تیم‌های استقلال و تراکتور هر چقدر زیبا و پرهیجان بود اما گزارش مجتبی ساعی بدون بار فنی، یک‌جانبه و همراه با درشت‌گویی‌هایی بود که به گونه‌ای تاسف‌بار روی اعصاب بینندگان راه می‌رفت.

شيخ دياباته در بازي تراكتور و استقلال

به گزارش همشهری آنلاین، البته این اولین بار نیست که گزارشگران شهرستانی در نقش یک هوادار پشت میکروفن قرار می‌گیرند، برای تیم شهر خود تبلیغ می‌کنند و داستان‌های خیالی می‌بافند. با توجه به رفتن عادل فردوسی‌پور و مزدک میرزایی فوتبال‌دوستان باید از خدا بخواهند سایه جواد خیابانی و سرهنگ علیرضا علیفر همواره بر فوتبال باشد تا از دست این گزارشگران خلاص شوند.

گزارش ضعیف گزارشگر تبریزی حتی صدای سیاوش اکبرپور، پیشکسوت استقلال را هم درآورد و روی آنتن زنده برنامه مجبور شد به دروغ های او پاسخ دهد. البته او در پایان بازی مزد گزارش پراشتباه خود را گرفت و طبق نظرسنجی کانال رسمی برنامه فوتبال برتر ۷۵ درصد بینندگان به او رای منفی دادند. در این نظرسنجی با چهار گزینه عالی، خوب، متوسط و ضعیف، ۷۵ در صد به گزارشگر رای ضعیف، پنج درصد متوسط، چهار درصد خوب و ۱۶ درصد رای عالی دادند.

گزارش مبالغه‌آمیز او زمانی به اوج رسید که اعلام کرد تراکتور پنجمین تیم پرطرفدار دنیاست و استقلال دومین تیم پرطرفدار ایران. گزارشگر تبریزی در حالی این ادعای پوچ را مطرح کرد که نگفت از نظر او چهار تیم پرطرفدار دنیا کدام‌ها هستند و چرا تراکتور با وجود چهارم شدن در دنیا، جایی بین دو تیم پرهوادار ایران ندارد.

او در بازی دیروز برای پیراهن تراکتور هم تبلیغ می‌کرد و از شماره پلاک خودروهایی در پارکینگ می‌گفت که متعلق به سراسر ایران است تا به نوعی به بیننده القا کند هواداران تراکتور از چهار گوشه ایران برای این بازی به تبریز آمده‌اند. البته با توجه به اینکه ورودی گروه تلویزیونی به ورزشگاه یادگار مجزاست، معلوم نیست این اطلاعات نادرست را چه کسی در اختیار گزارشگر گذاشته است.

بدون شک مدیران تلویزیون همانطور که با کوچکترین اشتباه گزارشگران شبکه سه و شبکه ورزش آنها را با محرومیت روبه‌رو می‌کنند، باید با این گزارشگر هم برخورد کنند. صداو سیما باید برای برخی گزارشگران کلاس‌های آموزشی برگزار کند تا بینندگان تلویزیون دیگر شاهد گزارش‌های یک‌طرفه و بی‌محتوا نباشند.

کد خبر 461251

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • غلامحسین محمد نژاد IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
    13 9
    متاسفانه نگاه خاصی که به شهرستان و شهرستانی وجود دارد دراین خبر هم مشهود است . یک اشتباه شده و اون اینکه به جای ایران کلمه جهان گفته شده است . دلیلی ندارد که به این یک کلمه آسمان را سر گزارشگر شهرستانی خراب کرد . هزاران اشتباه از همین اساتیدی که ذکر شده شاهد بوده ایم اما هیچوقت تیتر اول روزنامه سراسری نشده است . بسیار جای تاسف دارد !!!
  • آرش IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
    19 15
    بر اساس اعلام سایت ترانسفر مارکت ، تراکتور پنجمین تیم پرطرفدار دنیاست .در این شکی نیست .صحبتهای گزارشگر تبریزی تماما با سند و مدرک هست ...