همشهری آنلاین: کتاب‌های نویسندگان بسیاری در شرایط کمبود کاغذ در صف انتشار مانده‌ و در این میان، کتاب‌های جمال میرصادقی، نویسنده و مدرس داستان‌نویسی هم در همین صف انتظار می‌کشند.

جمال میرصادقی

به گزارش ایبنا، جمال میرصادقی گفت: کتاب‌های زیادی نوشته‌ام که قرار است منتشر شود اما افزایش قیمت کاغذ سبب شده ناشران نتوانند کتاب‌ها را چاپ کنند.

 او از وضعیت چاپ کتاب‌ها اظهار نارضایتی کرد و گفت: کتاب‌های زیادی نوشته‌ام که قرار است منتشر شوند اما افزایش قیمت کاغذ سبب شده ناشران نتوانند کتاب‌ها را چاپ کنند. قبلا ناشران مدام به دنبال گرفتن کتاب از نویسندگان بودند اما امروزه وضعیت به‌گونه‌ای شده که اغلب آن‌ها نمی‌توانند کتاب چاپ کنند.
 
این نویسنده و مترجم ادامه داد: به عنوان مثال کتاب «فرهنگ داستان» که از من منتشر شده، شامل تفسیر انواع داستان و ارائه نمونه‌های گوناگون داستان کوتاه است که نویسندگان می‌توانند در شکل دادن ساختار و محتوای داستان‌شان از آن استفاده کنند. این کتاب نخستین جلد از مجموعه‌ای سه‌جلدی است. دو جلد دیگر آن هم برای چاپ آماده است، اما کاغذ نیست که ناشر چاپ کند. 

میرصادقی همچنین گفت: علاوه براین ۸ رمان و تعدادی داستان کوتاه دارم که هیچ‌کدام منتشر نشده‌اند، مانند کتاب «داستان داستان‌نویسان» که حدود ۶۰۰ صفحه است، ولی با اینکه مجوز گرفته به دلیل کمبود کاغذ هنوز از سوی انتشارات فرهنگ معاصر منتشر نشده است.
 
این مدرس داستان‌نویسی افزود: از بین این آثار اخیرا مجموعه داستان «شب زمستان» قرار است از سوی انتشارات شالان منتشر شود. این ناشر پیش از این هم مجموعه داستان «پرنده از سر درخت پرید» را از من منتشر کرده و این کار دوم است. این مجموعه شامل داستان‌های واقعی شامل رئالیستی و ناتورالیستی و غیرواقعی خیالی شامل ضابطه‌دار و غیر ضابطه‌دار هستند.

کد خبر 461242

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha