همشهری آنلاین : فدراسیون فوتبال به دنبال شعارهای غیر اخلاقی تماشاگران علیه سرمربی ماشین سازی با انتشار پیامی ضمن محکومیت برخی اتفاقات رخ داده در این دیدار از برخورد با خاطیان آن خبر داد.

پرسپولیس

به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین در بیانیه فدراسیون فوتبال آمده است :

«بدون شک حفظ ارزش‌ها و شئون در ورزشگاه‌ها رکن رکینی برای آحاد جامعه و علاقمندان ورزش است و همگان بر این موضوع تاکید و تصریح دارند. شکی نیست هزاران جام زرین نمی‌تواند با قطره‌ای از مجاهدت‌ها، فداکاری‌ها و عزت پهلوانان واقعی ایران اسلامی در جنگ تحمیلی برابری کند.

از این رو فدراسیون فوتبال ضمن ابراز تاسف و محکومیت اقدام معدودی در بی احترامی به خانواده معزز و محترم خطیبی که والده ارجمند دو شهید دفاع مقدس و رسول خطیبی که برادر آن دو شهید بزرگوار می‌باشد، بلافاصله پس از مسابقه شب گذشته، (پنجشنبه ۹ آبان)   بین تیم‌های پرسپولیس و ماشین سازی تبریز پرونده مربوطه را در بالاترین سطح ارکان حقوقی و انضباطی فدراسیون باز کرده است و اقدام قاطعانه با عامل یا عوامل این اتفاق با هدف پاک سازی کامل فضای کلیه ورزشگاه‌ها به عمل خواهد آمد. »

امسال کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برخلاف سال‌های گذشته با شدت بیشتری با متخلفان در همه رده‌های باشگاه‌هی برخورد می کند. پرسپولیس در این فصل یکبار مجبور شد دردیدار با پیکان درورزشگاه آزادی بدون هوادرانش به مصاف این تیم برود.

کد خبر 461144

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha