همشهری آنلاین: رئیس جمهور آمریکا که ساکن و شهروند نیویورک بود مجبور به تغییر محل اقامت خود و رفتن به فلوریدا شد.

ترامپ فلوریدا نیویورک

اقدامات عجیب ترامپ کم نیست اما این آخری یعنی تغییر محل اقامت به خاطر مالیات شاید عجیب‌تر از همه باشد.

در خبرهایی که از پیش نیز منتشر شده گفته آمده بود که ترامپ به دلیل فرار مالیاتی از سوی مقامات ایالت نیویورک و شهرداری این شهر تحت نظر قرار گرفته و حتی در این زمینه برای او پرونده قضایی تشکیل داده‌اند.

این موضوعی است که در توئیت وی بعد از جابجایی نیز به صورت تلویحی به آن اشاره شده است.

ترامپ در توئیت اخیر خود آورد است: اما خانواده و من، "پالم بیچ" فلوریدا را به عنوان محل اقامت دائم خود خواهیم ساخت. من نیویورک و مردم آن را گرامی می‌دارم و همیشه خواهم داشت اما متاسفانه، برخلاف واقعیت که میلیون‌ها دلار به عنوان مالیات دولتی و محلی در این شهر می‌پردازم، از سوی مقامات شهری و ایالتی آنجا به شکل بدی مورد تهدید قرار گرفته‌ام. کمتر کسی این چنین تهدید شده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از العالم، دونالد ترامپ پنج شنبه شب در رشته توئیتی نوشت: (پلاک) ۱۶۰۰ خیابان پنسیلوانیا، کاخ سفید، جایی است که من آن را دوست دارم و امیدوارانه در پنج سال آینده در آنجا خواهم ماند در حالی که بار دیگر آمریکا را شکوهمند می‌سازیم.

البته برخی رسانه‌ها نیز گمانه زنی کرده‌اند که به علت پایین بودن نرخ مالیات در فلوریدا، ترامپ برای افزایش ثروت خود آنجا را انتخاب کرده است.

ترامپ در توئیتی که به این موضوع پرداخته در ادامه نوشته است: از اینکه مجبور به اتخاذ این تصمیم شوم (ترک نیویورک)، متنفر بودم اما در نهایت، این بهترین گزینه برای تمام نگرانی‌ها خواهد بود.

کد خبر 461123

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha