همشهری آنلاین: چهار بازی ابتدایی از هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران بدون گل به پایان رسید تا پس از ۳۶۰ دقیقه حتی یک توپ هم از خط دروازه‌ها عبور نکند.

بازي نساجي و نفت آبادان

به گزارش همشهری آنلاین، در بازی اول این هفته سایپا در ورزشگاه خانگی خود میزبان شهر خودرو از مشهد بود. شاگردان ابراهیم صادقی پس از یک باخت سنگین به استقلال و تساوی با سپاهان اصفهان، برابر یکی دیگر از صدرنشینان قرار گرفتند و با یک امتیاز از زمین بیرون آمدند. یحیی گل‌محمدی می‌توانست با بردن سایپا دست‌کم چند ساعت صدرنشینی را تجربه کند اما مهاجمان شهر خودرو از پس دفاع نارنجی‌پوشان برنیامدند و بازی در ورزشگاه شهدای شهر قدس بدون گل تمام شد. شهر خودرو با ۱۷ امتیاز از هشت بازی سوم است و سایپا با ۹ امتیاز از ۹ بازی یازدهم.

دیگر بازی هفته نهم از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر بین تیم‌های نساجی مازندران و صنعت نفت آبادان آغاز شد. صنعت که با ۱۵ امتیاز جزو بالانشینان بود، برابر نساجی ۹ امتیازی ایستاد اما تلاش دو تیم ریشه‌دار از شمال و جنوب ایران به گل ختم نشد و بازی بدون گل مساوی به پایان رسید. برخلاف شهر خودرو و سایپا که در مجموع سه تعویض (یکی برای مهمان) داشتند، نساجی و صنعت نفت از هر شش تعویض خود بهره بردند. تیم قائم‌شهری با ۱۰ امتیاز نهم است و نفت آبادان با ۱۶ امتیاز پنجم.

شهرآورد جنوبی‌های فوتبال ایران هم از ساعت ۱۷ به میزبانی نفت مسجدسلیمان آغاز شد و این تیم در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به دیدار فولاد خوزستان رفت. مهدی تارتار و جواد نکونام سرمربیان جوان دو تیم جنوبی دنبال هر سه امتیاز بودند و نفت مسجد می‌توانست با بردن بازی، جای فولاد را در جدول بگیرد. جدال شاگردان تارتار و نکو پس از ۹۰ دقیقه برنده نداشت و سهم هر دو تیم دو کارت زرد بود. فولاد با این تساوی ۱۶ امتیازی شد و نفت با ۱۳ امتیاز در رده هفتم ایستاد.

در ورزشگاه آزادی تهران بازی تیم‌های پرسپولیس و ماشین‌سازی تبریز بدون گل به پایان رسید و حتی پنالتی چیپ علی علیپور هم نتوانست قفل دروازه‌ها را بشکند. به این ترتیب، چهار بازی ابتدایی هفته نهم لیگ برتر بدون گل مساوی شد تا رکورد ۳۶۰ دقیقه بازی بدون حتی یک گل به ثبت برسد.

کد خبر 461101

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha