همشهری آنلاین: دوستداران فوتبال شامگاه چهارشنبه در بازی‌های لیگ و حذفی چهار کشور اروپایی از دیدن دست‌کم ۸۵ گل سیراب شدند.

بازي ليورپول و آرسنال در جام اتحاديه

به گزارش همشهری آنلاین، یکی از مهم‌ترین بازی‌های شب گذشته در جام اتحادیه انگلیس بین لیورپول و آرسنال در ورزشگاه آنفیلد برگزار شد و در وقت عادی توپ ۱۰ بار از خط دروازه‌ها گذشت. از آنجا که سهم هر تیم پنج گل بود، بازی بدون وقت اضافی به ضربه‌های پنالتی رفت و قرمزها در آنفیلد توانستند رقیب خود را با نتیجه پنج بر چهار شکست دهند. دیووک اوریگی در دقیقه ۴+۹۰ گل پنجم و مساوی لیورپول را زد و ضربه پنالتی دنی سبایوس را کیوین کل‌هر، دروازه‌بان ۲۰ ساله و ایرلندی لیورپول مهار کرد.

در دو بازی دیگر جام اتحادیه انگلیس استون ویلا با نتیجه دو بر یک ولورهمپتن را برد و چلسی هم در ورزشگاه خانگی با نتیجه یک بر دو به منچستریونایتد باخت. مارکوس رشفورد در دقیقه ۲۵ با ضربه پنالتی شیاطین سرخ را پیش انداخت و میچی باتشوایی در دقیقه ۶۱ بازی را مساوی کرد. رشفورد در شب تولد ۲۲ سالگی خود در دقیقه ۷۳ یک گل کاشته از فاصله حدود ۳۵ متری زد تا بازی با همین نتیجه به پایان برسد.

با مشخص شدن چهره هشت تیم حاضر در مرحله یک‌چهارم نهایی جام اتحادیه، قرعه‌کشی این مرحله انجام شد و تیم‌ها حریفان خود را شناختند. در این مرحله آکسفورد یونایتد با منچسترسیتی بازی می‌کند، منچستریونایتد به دیدار کولچستریونایتد می‌رود، استون ویلا و لیورپول حریف مستقیم یکدیگر هستند و یکی از میان اورتون و لسترسیتی هم پا به مرحله بالاتر می‌گذارد. بازی‌های این مرحله ۱۷ دسامبر برگزار می‌شود.

در جام حذفی آلمان یا همان دی‌اف‌بی پوکال وولفسبورگ در ورزشگاه خانگی با نتیجه عجیب شش بر یک از لایپزیش شکست خورد، وردربرمن چهار بر یک هایدنهایم را برد، کایزرسلاترین و نورنبرگ در وقت عادی دو بر دو مساوی شدند و در ضربه‌های پنالتی لاترن شش بر پنج از سد حریف گذشت، سن‌پائولی دو بر یک به فرانکفورت باخت، دورتموند با دو گل جولیان برانت در مقابل تک گل مارکوس تورام مونشن‌گلادباخ را از پیش رو برداشت و هرتابرلین هم پس از توقف سه بر سه برابر دینامودرسدن، در پنالتی پنج بر چهار برنده شد و به مرحله بالاتر رفت.

رئال‌مادرید در هفته یازدهم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با پنج گل لگانس نگون‌بخت را درهم کوبید و به رده دوم جدول رسید. رودریگو، تونی کروس، سرخیو راموس (پنالتی)، کریم بنزما (پنالتی) و لوکا یوویچ پنج گل میزبان را زدند. رئال با ۱۰ بازی و ۲۱ امتیاز پایین‌تر از بارسلونای ۲۲ امتیازی در رده دوم است. بازی هفته دهم این دو تیم که قرار بود در نوکمپ برگزار شود، حدود دو ماه به تاخیر افتاد و ماه دسامبر برگزار می‌شود.

در یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته دهم سری‌آ ایتالیا، یوونتوس در ورزشگاه خانگی میزبان جنوا بود و ناچار شد برای کسب هر سه امتیاز تا دقیقه ۶+۹۰ منتظر بماند. بازی تا لحظه‌های پایانی با نتیجه مساوی یک بر یک در جریان بود (با دو اخراجی جنوا و یک اخراجی یووه) تا اینکه کریس رونالدو یک پنالتی از دفاع حریف گرفت و ضربه پنالتی را با دقت به تور چسباند تا تیم تحت هدایت مائوریتسیو ساری با ۲۶ امتیاز صدرنشین شود.

در این هفته لاتسیو و رم هر دو با نتایج مشابه چهار بر صفر رقیبان خود تورینو و اودینزه را از پیش رو برداشتند و فیورنتینا هم در ادامه روند به رشد خود دو بر یک بر میزبانش ساسولو پیروز شد. ناپولی هم در ورزشگاه خانگی با نتیجه دو بر دو برابر آتلانتا به تساوی رسید. در جدول رده‌بندی تا پایان هفته دهم یووه و اینترمیلان با ۲۶ و ۲۵ امتیاز اول و دوم هستند. در آخرین بازی این هفته میلان در ورزشگاه سن‌سیرو از اسپال پذیرایی می‌کند.

کد خبر 461078

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha