همشهری آنلاین: رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران در واکنش به انتقاد مدیرعامل آب منطقه‌ای تهران در خصوص عذرخواهی شهردار از شهروندان برای آب‌گرفتگی‌های اخیر معابر شهر، توئیت کرد: هیچ باکی نداریم که خاضعانه هر روز از مردم، با وجود فعالیت‌های شبانه‌روزی عذرخواهی کنیم.

غلامحسين محمدي

ایرنا نوشت: غلامحسین محمدی، رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران در توئیتر نوشت: همانطور که پیش از این تاکید شد شهرداری ضمن آماده‌باش کامل نیروهای خود از روز جمعه، انجام لایروبی کانال‌ها و مسیل‌ها و اقدامات عمرانی و ترافیکی لازم را از چندین ماه پیش در دستور قرار داده بود و برای شرایط پاییز و زمستان آمادگی کامل دارد.

وی ادامه داد: شدت بارندگی‌ها و انباشت روزانه زباله در کانال‌ها در آبگرفتگی‌ها موثرند که باید به آن توجه کرد.

محمدی اضافه کرد: با این وجود هیچ باکی نداریم خاضعانه هر روز از مردم با وجود فعالیت‌های شبانه‌روزی به خاطر چنین اشکالاتی عذرخواهی کنیم.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران در انتهای توئیت خود آورده است: وفا کنیم و ملامت کشیم و خوش باشیم که در طریقت ما کافریست رنجیدن.

به گزارش ایرنا، سیدحسن رضوی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای روز چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران استان تهران که معاون خدمات شهری شهرداری تهران نیز حضور داشت، گفته است: «چیزی از آقای شهردار کم نمی‌شود که با مدیرعامل آب منطقه‌ای به تفاهمی برسد و از مردم هم معذرت‌خواهی نکند.»

کد خبر 461055
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha