همشهری آنلاین: هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر طی روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری در شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود.

فوتبال

به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین، نقطه جوش بازی‌های این هفته دیدار تیم‌های تراکتور و استقلال است. این دیدار  بدون شک علاوه بر جذابیت‌های داخل زمین با حواشی زیادی هم روبرو خواهد شد.

استقلال این روزها هر چقدر در داخل زمین با طراوات بازی می‌کند با حاشیه‌های زیادی در خارج از میدان دست به گریبان است. از مصاحبه‌های مربی تیم پرسپولیس علیه استقلالی‌ها گرفته تا قهر جواد زرینچه سرپرست این تیم و نداشتن زمین بازی و تعطیلی یک جلسه‌ای تمرین این تیم پیش از بازی مهم مقابل تراکتورسازی. در آن سوی میدان روز جمعه باز هم هواداران تراکتور در ورزشگاه یادگارامام (ره) قصد دارند تا رکورد بیشترین تماشاگر را در لیگ برتر جابجا کنند.

تراکتورسازی که بعد از ۸ هفته مقابل صنعت نفت آبادان اولین شکستش را تجربه کرد برای اینکه همچنان در جمع تیم‌های بالای جدول باقی بماند با همه توان خود به دیدار استقلال می‌رود. حضور بازیکنان با تجربه‌ای مانند دژاگه، حاج صفی و شجاعی کفه ترازو را برای نماینده آذربایجان شرقی سنگین‌تر می‌کند.

در حال حاضر تراکتورسازی با ۱۷ امتیاز در جایگاه دوم جدول ایستاده است و استقلال با ۱۲ امتیاز در جایگاه هفتم قرار دارد.

  • جشن قهرمانی سوپر جام در آزادی

سر انجام بعد از کش و قوس‌های فراوان طبق اعلام سازمان لیگ پرسپولیس فردا آسان‌ترین جام دوران خودش را بدون برگزاری حتی یک دقیقه بازی بعد از پایان دیدار مقابل ماشین سازی دریافت می‌کند.

طبق آئین نامه کمیته مسابقات سازمان لیگ، تیم قهرمان در لیگ برتر و جام حذفی به عنوان قهرمان سوپرجام نیز شناخته می‌شود. پرسپولیس هم به همین دلیل از سوی سازمان لیگ به عنوان قهرمان فصل پیش سوپر جام معرفی شد.

پرسپولیس در حال حاضر با ۱۵ امتیاز در مکان چهارم جدول قرار دارد و در بازی ماشین‌سازی نقشه‌های سومین پیروزی متوالی خود در لیگ برتر را اجرا خواهد کرد.  

عذرخواهی قلعه نویی

تیم فوتبال سپاهان صدرنشین لیگ برتر فردا در جم به مصاف پارس جنوبی می‌رود. سپاهان یکی از دو تیم لیگ برتر به شمار می‌رود که هنوز بعد از گذشت ۸ هفته شکست نخورده است. نماینده اصفهان برخلاف ذوب آهن برای قهرمانی دورخیز کرده است.

سرمربی این تیم بعد از مصاحبه جنجالی هفته گذشته بعد از دیدار با سایپا که برخی لیدرهای سپاهان را متهم کرده بود از سخنانش اظهار پشیمانی کرد.

قلعه نویی برای اینکه تمرکز تیمش به هم نخورد باید سپاهان و خودش را از حاشیه‌ها دور کند تا بعد از سال‌ها بار دیگر سپاهان را به مقام قهرمانی برساند.

برنامه کامل مسابقات این هفته لیگ برتر بشرح ذیل است:

پنجشنبه ۹ آبان ۱۳۹۸

سایپا - شهر خودرو ساعت ۱۵:۳۰

نساجی مازندران - صنعت نفت آبادان ساعت ۱۶:۳۰

پرسپولیس - ماشین‌سازی‌تبریز ساعت ۱۶:۳۰

نفت‌ مسجدسلیمان - فولاد ساعت ۱۷:۰۰

پارس جنوبی جم - سپاهان ساعت ۱۸:۰۰

جمعه ۱۰ آبان ۱۳۹۸

گل گهر سیرجان - پیکان ساعت ۱۵:۱۵

تراکتور - استقلال ساعت ۱۸:۰۰

ذوب آهن - شاهین شهرداری‌بوشهر ساعت ۱۸:۰۰

کد خبر 460989

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha