همشهری آنلاین: یک عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی تأکید کرد: محمدباقر قالیباف، شهردار اسبق تهران به هیچ وجه در انتخابات آینده لیست مستقل ارائه نمی‌دهد.

حمیدرضا ترقی

ایرنا نوشت: حمیدرضا ترقی، فعال سیاسی اصولگرا و عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه گفت: روابط بین شورای هماهنگی جبهه اصولگرایی و جامعه روحانیت مبارز، روزبه‌روز استحکام بیشتری پیدا می‌کند و هماهنگی‌ها در سطح مطلوبی پیش می‌رود اما به هر صورت جامعه روحانیت قصد ندارد وارد مصادیق شود.

ترقی در پاسخ به این سؤال که آیا آقای قالیباف قصد دارد در انتخابات آینده به عنوان لیدر حضور داشته باشد، گفت: خود ایشان باید در این زمینه‌ها اظهارنظر کنند؛ اما برنامه‌ها و نظرات ایشان در مورد مجلسِ نو و مانیفست نواصولگرایی منافاتی با همکاری در شورای وحدت ندارد و این موضوع بیشتر حساسیت خبرنگاران است.

این عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه همچنین بیان کرد: همه احزاب، گروه‌ها و دسته‌جات در حال فعالیت‌اند و هرکسی با شعار و گفتمانی کارش را پیش می‌برد و همه اینها در نهایت، در مجموعه وحدت به تصویب نهایی خواهند رسید. برنامه‌های آقای قالیباف، منافاتی با رویه شورای وحدت و جبهه اصولگرایی ندارد.

او همچنین تأکید کرد: به هیچ وجه قرار نیست آقای قالیباف در انتخابات آینده لیست مستقلی برای انتخابات ارائه بدهند.

این فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به اینکه برخی می‌گویند اصولگرایان هنوز باتوجه به طرح موضوع مجلسِ نو از سوی قالیباف، اختلافات وی با سعید جلیلی و همچنین تحرکات جبهه پایداری به وحدت و اجماع نظر نرسیده‌اند، گفت: نظری ندارم، بگذارید به همین خیال باشند.

او همچنین درباره برخی فعالان اصولگرا که ارائه لیست مستقل از سوی جریان‌ آقای لاریجانی و جبهه پایداری را بیشتر به صلاح نزدیک می‌دانند، گفت: در این باره صحبت نمی‌کنم. نیازی نیست هرکسی مطلبی گفت واکنشی داشته باشیم.

کد خبر 460917

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha