چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: یکی از افرادی که به حکم مدیر عامل باشگاه پرسپولیس به تازگی مشغول فعالیت شده، با گزارش نهادهای نظارتی به قوه قضاییه درگیر پرونده‌ فعالیت سابق خود در پرسپولیس است.

پرسپولیس

به گزارش ایسنا، با حضور محمدحسن انصاری‌فرد در باشگاه پرسپولیس این باشگاه درگیر تغییر و تحولات زیادی در بدنه مدیریتی خود شده است. از زمانی که انصاری‌فرد بر روی صندلی مدیریتی قرمزهای تهران نشست، شاهد تغییراتی در کادر روابط عمومی، معاونت اقتصادی، مشاوران و... بوده‌ایم اما در این میان حواشی خاصی برای یکی از انتصاب‌های انصاری‌فرد ایجاد شده است.

یکی از کسانی که انصاری‌فرد با حضور در باشگاه پرسپولیس به او مسوولیت داده، فردی است که در دوره‌های مدیریت‌های پیشین در این باشگاه فعالیت داشته و به خاطر ابهام‌ها و مشکلاتی که آن زمان داشته، نهادهای نظارتی گزارشی را درباره این شخص و عملکرد پرابهام او تهیه و به قوه قضاییه ارسال کرده‌اند.

حالا خبر می‌رسد با اینکه این فرد دوباره در باشگاه پرسپولیس حکم کار گرفته، شکایت مذکور همچنان در شعبه ۲ دادسرای فرهنگ و رسانه مفتوح و پرونده این فرد به عنوان متهم در جریان است.

با این شرایط باید منتظر ماند و دید که آیا درباره ادامه فعالیت این فرد با باشگاه پرسپولیس تجدید نظر می‌شود یا اینکه مدیر عامل تازه‌نفس پرسپولیس تبعات ادامه فعالیت این شخص را خواهد پذیرفت.

کد خبر 460861

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha