مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹
۰ نفر

یارانه ۲۳۰۰ خانوار قزوینی در شهریورماه قطع شده است و خانواده‌ها تا دو ماه پس از قطع یارانه می‌توانند در دفاتر پیشخوان اعتراض کنند.  

قطع کردن یارانه قزوین

به گزارش همشهری، قاسم آقاعلیخانی، معاون اجتماعی و فرهنگی اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان قزوین با اشاره به مرحله دوم حذف یارانه خانوارها در شهریور و مهرماه اظهار کرد: تمامی اقدامات تحت نظر ستاد اجرایی تبصره ۱۴ دولت انجام شده است. وی ادامه داد: برای خانوارهایی که یارانه آن‌ها قطع شده پیامک ارسال‌شده است تا به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند؛ طی مراجعه به این دفاتر سرپرستان خانوار کد رهگیری دریافت کرده و رضایت‌نامه تکمیل می‌کنند تا دولت حساب آن‌ها را بررسی کند.

معاون اجتماعی و فرهنگی اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان قزوین با اشاره به اینکه در مرحله‌ای که خانوارها معترض می‌شوند حساب‌های بانکی آنان چک می‌شود، افزود: ملاک قطع یارانه‌ها گردش حساب مالی، خودرو و دارایی خانوارها است؛ بر این اساس یارانه خانوارهای چهار نفره که مجموع کارت‌بانکی تمامی اعضای خانواده بیش از هفت میلیون گردش مالی داشته قطع شده است.

وی اعلام کرد: بر اساس آمار سازمان هدفمندی یارانه‌ها در شهریورماه یارانه ۲۳۰۰ خانوار قزوینی قطع شده است و فعلاً آماری از قطع یارانه‌ها در مهرماه در دست نیست؛ خانواده‌ها تا دو ماه پس از قطع یارانه می‌توانند نسبت به این اقدام در دفاتر پیشخوان اعتراض کنند. آقاعلیخانی بیان کرد: اگر برای خانوارهایی یارانه واریز نشده و پیامک نیز دریافت نکرده باشند احتمالاً اشتباه حساب یا اختلال در واریز رخ‌داده است که این خانوارها می‌توانند با شماره ۰۲۱۶۳۶۹ تماس حاصل کنند تا بررسی و اعلام نتیجه شود. معاون اجتماعی و فرهنگی اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان قزوین ادامه داد: هیچ اداره‌ای متولی یارانه‌ها نیست و افراد معترض می‌توانند به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند تا بررسی‌های لازم صورت گیرد.

کد خبر 460746

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha