همشهری آنلاین: مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: بارش‌های شدید و ورود سیل به یک دامداری در کوهنانی کوهدشت، موجب تلف شدن ۱۰۰ رأس دام سبک شد.

سیل لرستان

به گزارش ایرنا، غلامرضا آقامیرزایی گفت: روستای توه خشکه کوهنانی از مناطق کم‌باران استان است که شب گذشته، یکشنبه ۵ آبان به دلیل بارش‌های کوتاه و شدید دچار سیل شده است.  
وی ادامه داد:‌ جریان سیلاب با ورود به یک دامداری در این روستا موجب خسارت زیرساختی و تلف شدن دام‌های آن شد.
 
آقامیرزایی گفت:‌ همچنین گزارش تخریب سه باب واحد مسکونی، ۲ باب مغازه و ۴۰ باب محل نگهداری احشام در کوهدشت نیز دریافت شده و تیم‌های ارزیابی خسارت به محل اعزام شده‌اند.  

جریان سیلاب موجب خسارت زیرساختی و تلف شدن دام‌های یک دامداری شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان ادامه داد: در سایر نقاط استان شرایط پایداری حاکم است و هشدارهای لازم برای عدم اطراق عشایر و توقف مسافران و رانندگان در مناطق پرخطر مجاور رودخانه‌ها داده شده است.  

به گزارش شرکت آب منطقه‌ای لرستان، میزان بارندگی این استان تا صبح روز پنجم آبان در سال آبی ۹۹-۹۸ به ۴۰ میلی‌متر رسیده است.  

در سال آبی جاری تاکنون در خرم‌آباد ۳۴ میلی‌متر، بروجرد ۴۳ میلی‌متر، الیگودرز ۲۷ میلی‌متر، دورود ۳۲ میلی‌متر، پلدختر ۹ میلی‌متر، ازنا ۳۵ میلی‌متر، نورآباد ۵۴ میلی‌متر، الشتر ۳۹ میلی‌متر و کوهدشت ۵۷ میلی‌متر بارندگی ثبت شده است.  

هواشناسی نیز پیش‌بینی کرده این هفته تا ۶۰ میلی‌متر بارندگی در لرستان ثبت خواهد شد.  

کد خبر 460658

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha