همشهری آنلاین : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: چهار ماه است طلب من و دستیارانم پرداخت نشده و در این مدت از جیب خودم هزینه‌هایی کردم که هنوز آنها را هم دریافت نکردم.

كالدرون

به گزارش فارس، گابریل کالدرون در حاشیه تمرین امروز، دوشنبه ۶ آبان تیم فوتبال پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت:بعد از بازی دوستانه‌ای که داشتیم روز گذشته استراحت کردیم، بازیکنانی که مقابل شاهین بازی کردند بازی دوستانه برگزار کردند و در این یکی دو روز استراحت خوبی کردیم چون بعد از فیفا دی استراحت خوبی نداشتیم. شرایط تیم در حال حاضر خوب است چون ۵ گل در بازی گذشته به ثمر رساندیم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص جلسه‌ای که روز گذشته با انصاری‌فرد برگزار کرد گفت: ما هر هفته یک جلسه با مدیر باشگاه داریم و این جلسات روتین و معمولی است. هر تصمیم جدی و مهمی هم در آن گرفته شود باشگاه اعلام خواهد کرد.

وی با اشاره به گلزنی علی علیپور و اینکه این بازیکن پایش به گلزنی باز شد گفت: از اینکه علیپور روحیه‌اش را بدست ‌آورده خوشحالم.   او کسی بود که بیش از همه بازیکنان دوست داشت گل بزند. همیشه گفته‌ام همه تیم باید کمک کنند تا مهاجمان گل بزنند. ما در بازی با شاهین خوب بازی کردیم و موقعیت‌ داشتیم و گل هم زدیم. فلسفه فوتبال من همین است که دیدید.

کد خبر 460654

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha