همشهری آنلاین: بازار طلا، سکه و ارز با سرعت در مسیر کاهش قیمت گام برمیدارد، به‌گونه‌ای که قیمت هر گرم طلا پس از مدت‌ها به زیر ۴۰۰ هزار تومان رسید و دلار نیز درحال سقوط به مرز ۱۱ هزار تومان است.

ارز صرافی هوم پیج

ایسنا نوشت: قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (شنبه) به سه میلیون و ۹۰۵ هزار تومان رسیده و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۳۹۹ هزار و ۸۰۰ تومان قیمت دارد.

امروز سکه طرح قدیم با قیمتی معادل سه میلیون و ۹۰۵ هزار تومان داد و ستد می‌شود. این در حالی است که قیمت نیم‌سکه دو میلیون و ۲۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۲۲۰ هزار تومان و سکه گرمی ۸۲۰ هزار تومان است.

همچنین در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی به ۱۵۰۵ دلار رسیده است.

  • دلار به مرز ۱۱۰۰۰ تومان نزدیک شد

قیمت دلار به آرامی در حال کاهش و در حال نزدیک شدن به مرز ۱۱ هزار تومان است.

به گزارش ایسنا، بازار ارز این روزها به ثبات رسیده و حداقل نوسان در این بازار وجود دارد، اما در روزهای اخیر روند کاهشی قیمت ارز آغاز شده بر همین اساس بانک‌ها امروز (چهارم آبان‌ماه) هر دلار آمریکا را ۱۱ هزار و ۱۱۲ تومان و هر یورو را به قیمت ۱۲ هزار و ۲۸۹ تومان می‌خرند.

قیمت خرید هر پوند انگلیس در بانک‌ها نیز ۱۳ هزار و ۷۲۳ تومان اعلام شده است که نسبت به روز قبل تفاوتی ندارد.

  • ارز مسافرتی ۱۲۸۰۰ تومان شد

قیمت ارز مسافرتی در بانک‌ها همچنان از قیمت فروش آن در بازار بالاتر است؛ به طوری که قیمت فروش ارز مسافرتی در بانک‌ها ۱۲ هزار و ۴۵۷ تومان اعلام شده که با احتساب کارمزد به حدود ۱۲ هزار و ۸۰۰ تومان می‌رسد که نسبت به روزهای قبل کاهش یافته است.

  • نرخ ارز در صرافی‌های بانکی

همچنین صرافی‌های مجاز بانک مرکزی نیز قیمت خرید دلار را ۱۱ هزار و ۵۰ تومان و قیمت فروش آن را ۱۱ هزار و ۱۵۰ تومان اعلام کرده‌اند که نسبت به هفته گذشته ۱۰۰ تومان کاهش یافته است.

این صرافی‌ها امروز هر یورو را به قیمت ۱۲ هزار و ۳۵۰ تومان می‌خرند و ۱۲ هزار و ۴۵۰ تومان می‌فروشند.

کد خبر 460559

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha