یکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۲:۰۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: در گیری در یک ورزشگاه فوتبال در شهر کالی واقع در کلمبیا 78 مجروح بر جای گذاشت.

به گزارش آسوشیتد پرس، مقامات بیمارستانی و اورژانس در شهر کالی ضمن بیان مطلب فوق اعلام کردند بر بدن 18 نفر از مجروحان این حادثه نیز زخم چاقو به چشم می‌خورد.

این درگیری‌ها میان دو تیم رقیب در شهر کالی، از شهر‌های کلمبیا، به وقوع پیوست، در دقیقه 82 مسابقه، درگیری میان بازیکنان دوتیم آمریکا د کالی و دپورتیو دکالی به تمامی زمین مسابقه و جایگاه تماشاگران نیز گسترش پیدا کرد.

پس از گسترش درگیری‌ها پلیس تلاش کرد با پرتاب گاز اشک آور از شدت درگیری‌ها کم کند اما تماشاگران با پرتاب مواد آتش‌زا به سمت فنس‌هایی که جایگاه تماشاگران را از زمین مسابقه جدا می‌کرد هجوم آورند.

به گفته مانوئل اینفانته سخنگوی کمیته پیشگیری اضطراری  شهرکالی، 18 نفر در جریان درگیری‌هایی که در ورزشگاه پاسکوال گررو رخ داد به ضرب چاقو مضروب شدند. برخی از آن‌ها در خود ورزشگاه معالجه شده و برخی دیگر به بیمارستان انتقال یافتند. همچنین 60 نفر دیگر نیر بر اثر نزاع در این ورزشگاه جراحات سطحی برداشتند.

صلیب سرخ نیز اعلام کرده است که یک زن حامله و سه نفر از نیرو‌های پلیس در میان مجروحان به چشم می‌خوردند.

نزاع میان دو تیم رقیب در شهر کالی پس از آن درگرفت که ویلیام رولدان داور مسابقه یک خطای مشکوک در محوطه 18 قدم را پنالتی اعلام نکرد. در این زمان تیم آمریکا دکالی به تصمیم داور اعتراض کرد و دیگو ادیسون اومانا سرمربی این تیم به سمت دانیل کارنو همتای خود در تیم دپورتیوو د کالی رفت و وی را با آرنج مضروب کرد.

خورخه ایوان اوسپینا شهردار کالی گفت: اومانا مستقیماً مسئول این درگیری و شدت یافتن درگیری‌ها در ورزشگاه است. شهردار کالی همچنین گفت جایگاه تماشاگران در ورزشگاه  پاسکوال گررو بسته خواهند بود و تماشاگران به طور موقت نخواهند توانست مسابقات فوتبال را در این ورزشگاه تماشا کنند.

اومانا سرمربی آمریکا د کالی در اظهاراتی  که پس از حادثه ورزشگاه پاسکوال گررو در وب سایت روزنامه ال تیمپو انتشار یافت، تیم داوری مسابقه را به شدت مورد انتقاد قرار داد. اومانا اما برفتار خود را موجه ندانست و گفت: تقصیر من بود، و اگر مجبور شوم فوتبال را کنار بگذارم، این کار را خواهم کرد.

کد خبر 46055

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز