همشهری آنلاین: تیم فوتبال لسترسیتی در نخستین بازی از هفته دهم لیگ برتر انگلیس با نتیجه عجیب ۹ بر صفر میزبان خود ساوتهمپتن را برد و یک رکورد تازه ثبت کرد.

بازي 9 بر صفر لسترسيتي با ساوتهمپتن

به گزارش همشهری آنلاین، لستر که این فصل با برندان راجرز شگفتی‌ساز بوده و خاطره‌های فصل قهرمانی با کلودیو رانیری را زنده کرده است، برای زدن گل اول در هوای بارانی ورزشگاه سنت‌مری چندان منتظر نماند. بن چیلول در دقیقه ۱۰ یک گل زد و دو دقیقه بعد رایان برتارند با کارت قرمز مستقیم از بازی اخراج شد. از این لحظه، کار ساوتهمپتن به پایان و انبوه گل‌های لستر از راه رسید؛ چهار گل دیگر تا پایان نیمه اول و چهار گل در نیمه دوم.

یوری تیلمانز ۱۷، آیوز پرز ۱۹، ۳۹ و ۵۷، جیمی واردی ۴۵، ۵۸ و ۴+۹۰ (پنالتی) و جیمز مدیسن ۸۵ گل‌های لستر را زدند تا دومین پیروزی پرگل این فصل لیگ برتر پس از برد هشت بر صفر منچسترستی برابر واتفورد رقم بخورد. نتیجه ۹ بر صفر لستر برابر ساوتهمپن پرگل‌ترین برد خارج از خانه یک تیم در تاریخ لیگ برتر انگلیس بود که به نام تیم شهر لستر ثبت شد.

نکته جالب سهم خانواده اشمایکل در رقم خوردن دو نتیجه مشابه ۹ بر صفر در لیگ برتر است؛ در فصل ۱۹۹۵ پیتر اشمایکل در برد پرگل منچستریونایتد برابر ایپسویچ‌تاون درون دروازه ایستاده بود و شب گذشته هم فرزندش کسپر دروازه‌بان لستر بود. این تیم در پنج بازی اخیر ۱۲ امتیاز به دست آورده و با ۲۰ امتیاز پایین‌تر از لیورپول ۲۵ امتیازی و بالاتر از سیتی ۱۹ امتیازی دوم است.

کد خبر 460511

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha