همشهری آنلاین: سرمربی بلژیکی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید پاسخ اولیه‌اش برای قبول هدایت این تیم «نه» بوده و تمایلی نداشته سرمربی ایران شود اما حالا به دنبال تاریخ‌سازی است.

ويلموتس هاشميان

مهر نوشت: مارک ویلموتس درباره دلایل قبول پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران گفت: ایران، ایران، ایران... ابتدا به پیشنهاد این تیم پاسخ منفی دادم. دو ماه و نیم می گفتم که به ایران نمی روم.

وی ادامه داد: آن زمان یک مقدار برای حضور در ایران بی میل بودم؛ مثل خیلی های دیگر. ایران را نمی شناختم. نمی دانستم که به کجا خواهم رفت.

سرمربی بلژیکی ایران یادآور شد: چیزی که من خیلی زیاد از طریق تلویزیون درباره ایران دیده بودم درباره جنگ این کشور با عراق بود. این همه چیزی بود که من (درباره ایران) دیده بودم. در نهایت با خودم گفتم می روم و ایران را می بینم.

ویلموتس که بنا بر ادعای سایت های بلژیکی سالیانه بیش از یک میلیون یورو از فدراسیون فوتبال ایران دستمزد می گیرد، گفت: هدف من تاریخ سازی با ایران با صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و رسیدن به بعضی چیزها در آنجا است.

سرمربی تیم ملی درباره اهداف شخصی اش هم تاکید کرد: این ششمین تجربه جام جهانی من به عنوان سرمربی و بازیکن خواهد بود. این تجربه خوبی است.

کد خبر 460359

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha