همشهری آنلاین: مقامات رژیم اشغالگر قدس باب الرحمه در مسجدالاقصی را با حمایت امنیتی گسترده نظامیان این رژیم بستند.

نظامیان صهیونیست در مسجدالاقصی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از تلویزیون العالم، تلاش اشغالگران برای بستن باب الرحمه با مقاومت فلسطینیان همراه بود که به بازداشت شماری از آنها منجر شد

تلاش آن‌ها برای بستن باب الرحمه با مقاومت فلسطینیان و محافظان مسجدالاقصی برای جلوگیری از بستن آن همراه بود که به بازداشت شماری از آن‌ها منجر شد.

خضر شاهین خبرنگار شبکه در قدس اشغالی گفت: در حالی که شهرک نشینان صهیونیست با ورود روزانه به مسجدالاقصی تحت حمایت نیروهای رژیم اشغالگر به تحریک احساسات فلسطینیان ادامه می‌دهند،

مقامات رژیم اشغالگر از سوی دیگر مصلای باب الرحمه را بستند.

هنادی الحلوانی یکی از بانوان فلسطینی که از مسجدالاقصی اخراج شده است گفت: اشغالگران همه توجه خود را به منطقه شرقی مسجدالاقصی معطوف کرده اند. آگاهی دادن به مردم درباره آنچه در منطقه شرقی مسجد می‌گذرد باعث ترس و وحشت صهیونیست‌ها می‌شود. بر همین اساس به سیاست‌های خود و اقدامات علیه محافظان مسجد و هر کس در آنجا نقشی ایفا می‌کند ادامه می‌دهد و به همین سبب اخیرا از حضور مردم در بخش شرقی جلوگیری می‌کند. آن‌ها حتی از قرائت قرآن در آنجا حتی اگر بدون صدا و در سکوت کامل باشد جلوگیری و هر کس را در آنجا نماز بخواند بازداشت می‌کنند.

شیخ عمر الکسوانی مدیر مسجدالاقصی با اشاره به تشدید تدابیر صهیونیست‌ها علیه کسانی که به مسجدالاقصی می‌آیند افزود: اداره اوقاف همه این اقدامات را محکوم می‌کند. از همه کسانی که توانایی عزیمت به مسجدالاقصی را دارند می‌خواهیم به اینجا بیایند و در اینجا نماز بخوانند و در اینجا حضور داشته باشند.

کد خبر 460334

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha