همشهری آنلاین: طبق شایعه‌های موجود سامسونگ در حال کارکردن بر روی سری جدید گلکسی است.

گلکسی اس 11

علاوه‌بر کاهش حاشیه‌ها، انتظار می‌رود دوربین سلفی که مانند سری نوت ۱۰ همچنان (احتمالا) درون نمایشگر و در بخش فوقانی آن تعبیه شده، از اندازه کوچک‌تری برخوردار باشد. همچنین احتمال دارد سامسونگ محل این دوربین را بیشتر به بخش فوقانی گوشی نزدیک کرده و در عوض سایز نوار اعلانات را کمی کاهش دهد.

در مورد نمایشگر این گوشی اطلاعات موثقی در دسترس نیست، اما با توجه به اینکه برخی از سازندگان گوشی‌های هوشمند فعلی همچون وان پلاس و گوگل به سوی استفاده از نمایشگرهای ۹۰ هرتزی روی آورده‌اند، بعید به نظر می‌رسد سامسونگ در سال آینده ریسک کند و باز هم تصمیم به عرضه نمایشگرهای ۶۰ هرتزی بگیرد. حداقل انتظاری که می‌رود، استفاده از نمایشگر ۹۰ هرتزی در مدل‌ گلکسی اس ۱۱ و اس ۱۱ پلاس است!

همچنین پیش‌بینی می‌شود این دو گوشی از ۴ دوربین در بخش پشتی خود بهره ببرند که یکی از آن‌ها که پیشتر نیز زیاد در مورد آن شنیده بودیم، دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی پیروسکوپی با قابلیت بزرگ‌نمایی اپتیکال ۵ برابری است. همچنین انتظار می‌رود در بخش دوربین سلفی، مدل اس ۱۱ پلاس با یک دوربین بیشتر به نسبت اس ۱۰ پلاس، به سه دوربین مجهز باشد. در دو گوشی دیگر نیز احتمالا باید شاهد یک یا دو دوربین سلفی باشیم.

در کنار دو گوشی گلکسی اس ۱۱ و اس ۱۱ پلاس، احتمالا همانند سری قبل شاهد یک پرچم‌دار ارزان‌قیمت‌تر نیز خواهیم بود که گلکسی اس ۱۱e نام خواهد داشت. این گوشی که انتظار می‌رود برای رقابت با آیفون ۱۱ شرکت اپل طراحی شود، احتمالا از نمایشگر تخت و یک دوربین سلفی بهره‌مند خواهد بود. به نظر می‌رسد بیشتر تمرکز سامسونگ در این مدل روی کاهش حاشیه‌ها منعطف باشد.

همچنین انتظار می‌رود دوربین تله‌فوتو با قابلیت زوم ۵ برابر اپتیکال نیز به این گوشی افزوده شود و همچنین رنگ ماژول دوربین آن نیز کاملا سیاه باشد. یعنی مانند آنچه که در گلکسی اس ۱۰ و نوت ۱۰ شاهد آن بودیم. از دیگر تغییرات محتمل در این گوشی می‌توان به پردازنده آن اشاره کرد که طبیعتا باید مشابه آنچه که در مدل‌های دیگر استفاده می‌شود باشد. یعنی اسنپدراگون ۸۶۵ برای آمریکا و البته اگزینوس ۹۸۳۰ برای دیگر مناطق.

کد خبر 460328

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha