همشهری آنلاین: لیگ قهرمانان اروپا یک شب پر هیجان را پشت سرگذاشت و همه مدعیان با برتری مقابل رقبای خود جشنواره گل براه انداختند.

دیبالا

در گروه A تیم فوتبال پاری سن ژرمن در بلژیک با ۵ گل کلوب بروژ را مغلوب کرد تا با ۹ امتیاز به تنهایی در صدر جدول قرار گیرد. مائورو ایکاردی در دقایق ۷ و ۶۳ و کیلیان امباپه در دقایق ۶۱،  ۷۹ و ۸۳  برای میهمان گلزنی کردند. در استانبول رئال مادرید با پیروزی یک برصفر خود مقابل گالاتاسرای به میزبان اجازه خودنمایی نداد تا باردیگر رنگ سیاست را به میدان ورزش انتقال دهند وسلام های نظامی خود را به خانه ببرند. تونی کروس در دقیقه ۱۸ تنها گل این دیدار را به ثمر رساند. رئال مادرید در پایان هفته سوم با ۴ امتیاز به مکان دوم جدول صعود کرد.

  • طوفان درلندن

تیم فوتبال تاتنهام در گروه B با ارائه بازی هجومی موفق شد با ۵ گل ستاره سرخ زاگرب را شکست دهد تا باردیگر امیدهای صعود از این گروه را در دل هوادرانش زنده کند. سون هیونگ مین بازیکن کره ای این تیم در دقایق ۱۶ و ۴۴، هری کین در دقایق ۹ و ۷۲ و اریک لاملا در دقیقه ۵۷ برای تیم لندنی گلزنی کردند.

در آتن بایرن مونیخ به سختی از سد المپیاکوس با نتیجه سه بر دو عبور کرد. رابرت لواندوفسکی در دقایق ۳۴ و ۶۲ وکورنتین تولیسو در دقیقه ۷۵ برای بایرن و یوسف العربی در دقیقه ۲۳ و گیلرمه در دقیقه ۷۹ برای تیم یونانی گل زدند.

در جدول گروه B بایرن ۹ امتیازی در صدر است و تاتنهام چهار امتیازی بالاتر از ستاره سرخ سه و المپیاکوس یک امتیازی در رده دوم قرار دارد.

  • سیتی در آستانه صعود

در گروه C یاران پپ گواردیولا در شهر منچستر موفق شدند سومین پیروزی متوالی خود را در این بازی ها به ثبت برسانند. منچستر سیتی در مصاف با آتالانتا به پیروزی خیره کننده پنج بر یک رسید تا با ۹ امتیاز در صدر جدول باقی بماند. در این دیدار ابتدا تیم میهمان به گل رسید و در  در دقیقه ۲۸از روی نقطه پنالتی روسلان مالینوسکی آتالانتا را پیش انداخت.

سیتی توسط سرخیوآگرو در دقایق ۳۴ و ۳۸ (از روی نقطه پنالتی) و رحیم استرلینگ در دقایق ۵۸ و ۶۴ و ۶۹ به گل رسید. ضمن این که فیل فودن از منچسترسیتی در دقیقه ۸۳ از بازی اخراج شد.

در بازی دیگر این گروه شاختار دونتسک اوکراین مقابل دینامو زاگرب به تساوی دوبر دو رسید. این دو تیم در حال حاضر با ۴ امتیاز رقابت سختی با یکدیگر برای صعود به دور بعدی دارند.

  • شب سخت یووه در تورین

تیم فوتبال یوونتوس در دیدار با لکوموتیو مسکو لحظات دلهره آوری را پشت سر گذاشت و به سختی با نتیجه دو بریک از سد حریفش عبور کرد. علیرغم درخشش خیره کننده جی جی بوفون در دیدار مقابل بولونیا در کالچو، ساری ترجیح داد دراین بازی او روی تیمکت ذخیره ها قرار گیرد. یوونتوس در حالی که با گل  الکسی میرانچوک در دقیقه ۳۰ از میهمانش عقب افتاده بود، دو بار متوالی توسط  پائولو دیبالا در دقایق ۷۷ و ۷۹ به گل رسید و دو  بر یک پیروز شد.  

تیم آتلتیکو مادرید نیز در خانه خودش وضعیت مشابه یونتوس را داشت و با گل دقیقه ۷۸ آلوارو موراتا  که با ضربه سر به ثمر رسید از سد بایر لورکوزن گذشت. در جدول گروه D یوونتوس و اتلتیکومادرید با ۷ امتیاز اول و دوم هستند.

  • برنامه بازی های امشب لیگ قهرمانان اروپا

چهارشنبه اول آبان

گروه E

سالزبورگ – ناپولی ساعت۲۲:۳۰

خنگ – لیورپول ساعت ۲۲:۳۰

گروه F

اینتر - بوروسیا دورتموند ساعت ۲۲:۳۰

اسلاویا پراگ – بارسلونا ساعت ۲۲:۳۰

گروه G

لایپزیگ – زنیت ساعت ۲۰:۲۵

بنفیکا – لیون ساعت۲۲:۳۰

گروه H

آژاکس – چلسی ساعت ۲۰:۲۵

لیل – والنسیا ساعت۲۲:۳۰

کد خبر 460041

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha