همشهری‌آنلاین: کتاب «مدیریت بودجه در رسانه» به قلم عبدالرضا شاه محمدی روانه بازار نشر شد.

مديريت بودجه 833

به گزارش مهر،  عبدالرضا شاه‌محمدی، استاد دانشگاه این کتاب را در هفت فصل نوشته‌ که در فصل اول تعاریفی متداول از سازمان ارائه شده و در ادامه فصل دوم انواع مدیران و مدیریت را تعریف کرده‌است.

در فصل سوم موضوع بودجه به طور خاص مورد توجه نویسنده قرار گرفته و فصل کوتاه چهارم، مدیریت بودجه را مورد بحث قرار داده‌است.

فصل پنجم کتاب با طرح یک سوال کلیدی که چرا باید از بودجه استفاده کنیم (سوال از مدیران به ویژه مدیران رسانه) مباحثی را با پایه‌های تئوری اقتصادی و مدیریتی طرح می‌کند و در فصل ششم با رویکردی مدیریتی بحث اصل کتاب دنبال شده ‌ست.

در نهایت در فصل هفتم هم متناسب با بحث اصلی کتاب موضوع نقدینگی مطرح شده است.

 انتشارات فریش این کتاب را در ۱۱۵ صفحه با قیمت ۲۵ هزار و پانصد تومان در ۲۲۰ نسخه منتشر کرده‌است.

کد خبر 459918

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha