همشهری آنلاین: ۳۱۰ کیلوگرم تریاک در منزلی مسکونی در مرکز شهر برازجان کشف شد. در همین زمینه دو نفر متهم دستگیر شدند.

مواد مخدر

مهر نوشت: سردار خلیل واعظی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای مقابله با مواد مخدر تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته و امروز شاهد کشف یک محموله بزرگ مواد مخدر بودیم.

وی با اشاره به کشف ۳۱۰ کیلوگرم تریاک در شهر برازجان شهرستان دشتستان اضافه کرد: به دنبال پایش سطح حوزه استحفاظی در شهرستان دشتستان، پلیس از انتقال یک محموله بزرگ مواد مخدر به شهر مطلع شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: پس از اطمینان از دپوی این مواد مخدر طی ساعات گذشته در یک منزل مسکونی در مرکز شهر برازجان تیم‌های عملیاتی پلیس شهرستان با دریافت دستورات ابلاغی پس از شناسایی کامل و دقیق محل دپو به آن‌جا اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: در یک عملیات هوشمندانه منزل مورد نظر در محاصره پلیس قرار گرفت و در بازرسی از آن ۳۱۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت بسته‌های ۱۰ کیلویی جاسازی و مخفی شده بود کشف شد.

واعظی بیان کرد: در این عملیات دو نفر متهم در منزل بدون توجه به دستور ایست اقدام به فرار کردند که با تعقیب و تیراندازی پلیس هر دو نفر دستگیر شدند.

وی با بیان این‌که در این عملیات یک دستگاه خودرو توقیف و یک قبضه سلاح ساچمه‌ای کشف شده است اظهار کرد: هر دو متهم دستگیرشده غیربومی و ساکن یکی از استان‌های همجوار هستند که شب گذشته این محموله را وارد برازجان کرده بودند.

کد خبر 459908

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha