همشهری آنلاین: دور رفت رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در مرحله مقدماتی طی امشب و فردا شب در گروه‌های مختلف برگزار می‌شود. در بازی‌های امشب تیم‌های مدعی قهرمانی بایرن مونیخ، تاتنهام، منچسترسیتی، یوونتوس وآتلتیکو مادرید به مصاف رقبای خود می‌روند.

لیگ قهرمانان

در گروه A تیم پاری سن ژرمن صدرنشین برای کسب سومین پیروزی متوالی‌ اش در این دوره در بلژیک به دیدار کلوب بروژ می‌رود. در بازی دیگر این گروه تیم‌های قعر جدولی رئال مادرید و گالاتاسرای در استانبول با هم دیدار می کنند. رئال مادرید که این هفته در لالیگا اولین شکستش را تجربه کرده است در ترکیه کار دشواری در پیش خواهد داشت. در این گروه فرانسوی‌ها با ۶ امتیاز پیشتاز هستند.

تیم تاتنهام نایب قهرمان فصل پیش لیگ قهرمانان اروپا در گروه B بعد از شکست کابوس‌وار در مقابل بایرن مونیخ با نتیجه (۷-۲) بار دیگر در لندن به مصاف ستاره سرخ بلگراد می رود. در یونان نیز تیم المپیاکوس میزبان بایرن مونیخ خواهد بود. در این گروه بایرن مونیخ ۶ امتیازی است و ستاره سرخ بلگراد با ۳ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد.

در گروه C منچسترسیتی به رهبری پپ گواردیولا در خانه به دیدار آتالانتا نماینده ایتالیا می رود. اگر سیتی بتواند در این دیدار به پیروزی برسد با ۹ امتیاز شانس صعودش را به دور بعد افزایش می دهد. در بازی دیگر این گروه شاختار دونتسک اوکراین به مصاف دینامو زاگرب خواهد رفت.

در گروه D  نیز ۳ تیم یوونتوس، لوکوموتیو مسکو و آتلتیکو مادرید رقابت نزدیکی را با یکدیگر دارند و  این موضوع باعث شده پیش بینی تیم‌های صعود کننده از این گروه دشوار شود.در تورین یوونتوس به دیدار لوکوموتیو مسکو می رود. در مادرید پایتخت اسپانیا آتلتیکو مادرید با بایر لورکوزن آلمان روبرو خواهد شد. در این گروه یووه و آتلتیکو ۴ و لوکوموتیو ۳ امتیازی هستند.

برنامه کامل بازی های سه شنبه

گروه A

کلوب بروژ-  پاری سن ژرمن  ساعت ۲۲/۳۰

گالاتاسرای – رئال مادرید ساعت ۲۲/۳۰

گروه B

المپیاکوس – بایرن مونیخ ساعت ۲۲/۳۰

تاتنهام -  ستاره سرخ بلگراد ساعت ۲۲/۳۰

گروه C

شاختار دونتسک اوکراین - دینامو زاگرب ساعت ۲۰/۲۵

منچسترسیتی – آتالانتا ساعت ۲۲/۳۰

گروه D

آتلتیکو مادرید – بایر لورکوزن ساعت  ۲۰/۲۵

یوونتوس – لوکوموتیو مسکو ساعت ۲۲/۳۰

کد خبر 459886

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha