همشهری آنلاین: هفتاد و چهارمین دوره رقابت‌های اتحادیه ملی بسکتبال NBA بامداد چهارشنبه (به وقت ایران) آغاز می‌شود و در شب اول (به وقت آمریکا) قهرمان فصل گذشته با پلیکان‌ها و دو تیم پرستاره شهر لس‌آنجلس با هم دیدار می‌کنند.

بسكتبال ان بي اي

به گزارش همشهری آنلاین، تورنتو رپترز تنها باشگاه کانادایی حاضر در لیگ ۳۰ تیمی NBA است که فصل گذشته نخستین‌بار قهرمان شد. این تیم امسال فوق‌ستاره خود کوای لنارد را از دست داده و تقریبا با همان ترکیب پیشین به دیدار نیواورلئان پلیکانز می‌رود که فوق‌ستاره تازه‌وارد خود را دست‌کم برای شش تا هشت هفته ندارد.

زاین ویلیامسن، بازیکن شماره یک یارکشی فصل تازه در بازی‌های پیش‌فصل آسیب دید و تا دو ماه نمی‌تواند پلیکان‌ها را همراهی کند. بازی رپترز با پلیکانز ساعت ۳:۳۰ بامداد روز چهارشنبه در ورزشگاه اسکاتی‌بنک آرنا در تورنتو برگزار می‌شود و زنگ آغاز رقابت‌های این دوره NBA را در کانادا به صدا درمی‌آورد.

در بازی دوم این فصل، دو تیم لس‌آنجلسی کنفرانس غرب ساعت شش صبح روز چهارشنبه با انبوه ستاره‌ها در ورزشگاه استپلس‌سنتر به دیدار هم می‌روند. لس‌آنجلس لیکرز که پس از خداحافظی کوبی برایانت حال و روز خوش ندارد، سال گذشته با لبران جیمز حتی نتوانست به مرحله پلی‌آف برود.

پادشاه امسال آنتونی دیویس را کنار دست خود می‌بیند و این دو با دوایت هوارد و جاوال مگی یک ترکیب رویایی تشکیل داده‌اند. دنی گرین از تورنتو رپترز قهرمان، کویین کوک از گلدن‌استیت وریرز و ایوری بردلی از کلیپرز دیگر بازیکنان برجسته لیکرز هستند که به لبران و دیویس برای رسیدن به قهرمانی کمک می‌کنند.

از سوی دیگر، لس‌آنجلس کلیپرز این فصل دو فوق‌ستاره تازه به ترکیب خود افزوده است؛ اول لنارد که عامل اصلی قهرمانی رپترز بود و بعد پال جرج که اوکلاهماسیتی تاندرز را به مقصد کلیپرز ترک کرد. برخی کارشناسان معتقدند قهرمان کنفرانس غرب و احتمال قهرمان این دوره یکی از دو تیم لس‌آنجلسی خواهد بود.

کد خبر 459842

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha