همشهری آنلاین: هفتمین هفته لیگ برتر فوتبال ایران با پیروزی تیم های بالای جدول سپاهان ،تراکتورسازی و شهر خودرو توام بود،استقلال نیز دردیداریپرگل مقابل سایپا جهش خوبی در جدول داشت.

استقلال تهران

تیم فوتبال سپاهان امروز موفق شد گل گهر سیرجان را که به تازگی مجید جلالی را به عنوان سرمربی به خدمت گرفته در خانه اش با دوگل شکست دهد. برای سپاهان در این دیدار سجاد شهباززاده در دقیقه 28 و علیقربانی در دقیقه 1+90 موفق به گلزنی شدند تا این تیم با 17 امتیاز و تفاضل گل بهتر در صدر جدول باقی بماند.

تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز نیز در قائمشهر چهار برصفر نساجی این شهر را در هم کوبید تا همچنان در جمع مدعیان قرار داشته باشد.

گل‌های تراکتور در این بازی را میمبلا در دقیقه 52، ساسان انصاری دردقایق 61 و 63 و سوگیتا در دقیقه 85 به ثمر رساندند.

با این نتیجه تراکتور سازی هم امتیاز با سپاهان و تفاضل گل مثبت 8 در جایگاه دوم جدول قرار گرفت.

تیم فوتبال شهر خودرو نیز با برتری یک برصفر مقابل ذوب آهن در اصفهان اوضاع تیم منصوریان را بحرانی تر کرد. امین قاسمی‌نژاد در دقیقه 43 برایشهر خودرو موفق به گلزنی شد تا نماینده خراسان با 16 امتیاز در جایگاه سوم قرار گیرد.

استقلال نیز در ادامه بازی های پرگل هفته هفتم با چهار گل سایپا را شکست داد تا هوادارانش را خوشحال به خانه هایشان بفرستد. عارف غلامی (9)،محمد دانشگر (49) ، وریا غفوری (68 - پنالتی) و سجاد آقایی (88) گل‌هایاستقلال را در این دیدار به ثمر رساندند. با این پیروزی آبی های پایتخت با 9 امتیاز در مکان هشتم جدول ایستادند.

در آخرین دیدار هفته هفتم لیگ برتر و نفت مسجدسلیمان در خانه به مصافشاهین شهرداری بوشهر رفت که این دیدار با پیروزی یک بر صفر نفتی‌هاخاتمه یافت.

پیام ملکیان در دقیقه 73، تنها گل این مسابقه را به ثمر رساند. یاران مهدیتارتار با این پیروزی به رتبه هفتم جدول صعود کردند. 

هفته هشتم لیگ برتر روز جمعه هفته جاری 3 آبان ماه برگزار می شود.

کد خبر 459807

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha