دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرمربی تیم ملی هلند در قرارداد خود با این تیم بندی گنجانده است که به وی اجازه می‌دهد سال ۲۰۲۰ به نیوکمپ کوچ کند و جانشین «ارنستو والورده» در این تیم شود.

رونالد كومان

به گزارش ایرنا، براساس گزارش منتشر شده در نشریه موندو دیپورتیوو کاتالونیا، «نیکو یان هوگما» مدیر تیم ملی هلند از وجود این بند در قرارداد «رونالد کومان» پرده برداشت.

یان هوگما اعلام کرد در حالی که قرارداد کنونی رونالد کومان با نارنجی‌پوشان تا سال ۲۰۲۲ اعتبار دارد، اما وجود این بند در قرارداد مذکور کومان را قادر می‌سازد تا در صورت اقدام و تمایل آبی‌اناری‌ها، پس از لیگ قهرمانان سال جاری به نیمکت کاتالان‌ها ملحق شود.

مدیر تیم ملی هلند در ادامه اشاره کرد که بند فسخی نیز در این قرارداد گنجانده شده، اما از اعلام جزئیات آن خودداری کرد و تنها به این جمله بسنده کرد که این بند فسخ تنها در مورد بارسلونا قابل اعمال است.

یان هوگما اظهار داشت: کومان همیشه از تمایل خود برای هدایت بارسلونا صحبت کرده است و باید ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد؛ موفقیت با تیم ملی هلند شما را به سمت نیمکت بارسلونا هدایت می‌کند، اما ما امیدواریم کومان بعد از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هم با ما بماند.

کومان در دوران فوتبالی و در فاصله سال‌های ۱۹۸۹ تا ۱۹۹۵، پیراهن آبی‌اناری‌ها را ۱۹۲ بار بر تن کرد و در این مدت چهار بار لالیگا و یک بار لیگ اروپا (سال ۱۹۹۲) را فتح کرد.

کد خبر 459747

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha