همشهری آنلاین: دختری ۱۹ ساله در آمریکا از حساب بانکی پدرخوانده و مادرش مقداری پول دزدیده و با آن قصد داشت قاتلی را استخدام کند تا آنها را به قتل برساند.

دستگيري نوجوان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل ام اف تی وی، به گفته افسران پلیس ایالت فلوریدا آمریکا، آلیسا میشل هکر روز دوشنبه به خاطر ارتکاب دو فقره وکالت جنایی برای قتل دستگیر شد. این نوجوان به بازرسان گفت: با دزدیدن کارت حساب بانکی پدرخوانده و مادرش توانست مقدار ۱۴۰۰ دلار به صورت نقد از حساب‌شان برداشت کند.

وی همچنین به دادن مبلغ ۴۰۰ دلار به یکی از دوستانش برای قتل والدینش اعتراف کرده است اما وی در کشتن آن‌ها نتوانسته موفق شود. از این رو این نوجوان برای به قتل رساندن والدینش از شخص دومی استفاده کرد و به وی ۹۰۰ دلار داد تا آنان را به قتل برساند که وی نیز در انجام این عمل ناکام ماند.

خانم هکر به افسران پلیس گفته است، باقی مانده پول را که مبلغ ۱۰۰ دلار می‌شد برای خرید کوکائین اختصاص داده بود. این نقشه زمانی برملا شد که یکی از دانش‌آموزان در نزدیکی‌های مدرسه، وی را به یک افسر پلیس لو داد. دوست این نوجوان به بازپرسان گفته بود که وی قصد کشتن والدینش را دارد.

پدر خوانده خانم هکر نیز یک افسر پلیس است. بازرسان پرونده این نوجوان اعلام کردند هنوز کاملا مشخص نشده که آیا وی را به عنوان یک بزرگسال متهم کنند یا خیر. اتهام این گونه نوجوانان در بخش تسهیلات نوجوانان مطرح شده و انتظار می‌رود در دادگاهی در فلوریدا در روز پنجشنبه صبح برگزار شود.

کد خبر 459710

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha