همشهری آنلاین: مسیر نزولی قیمت طلا و سکه در بازار ایران، هرچند با شیب کم ادامه دارد؛ امروز یکشنبه ۲۸ مهر ماه که نخستین روز کاری این هفته محسوب می‌شود، قیمت سکه و طلا نسبت به روز مشابه هفته گذشته بازهم کمتر بود.

سكه هوم پيج

ایسنا نوشت: قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (شنبه) به سه میلیون و ۹۶۵ هزار تومان رسیده و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۴۰۴ هزار و ۴۹۰ تومان قیمت دارد.

امروز سکه طرح قدیم با قیمتی معادل سه میلیون و ۹۶۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود. این در حالی است که قیمت نیم‌سکه دو میلیون و ۲۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۲۲۰ هزار تومان و سکه گرمی ۸۱۰ هزار تومان است.

همچنین در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی به ۱۴۹۱ دلار رسیده است.

  • دلار ثابت ماند

دلار در نخستین روز کاری از هفته جاری نیز نسبت به هفته قبل تغییر قیمت نداشت. بازار ارز این روزها به ثبات رسیده و حداقل نوسان در این بازار وجود دارد و بر همین اساس بانک‌ها امروز (۲۸ مهرماه) هر دلار آمریکا را ۱۱ هزار و ۳۲۵ تومان و هر یورو را به قیمت ۱۲ هزار و ۵۰۳ تومان می‌خرند.

قیمت خرید هر پوند انگلیس در بانک‌ها نیز ۱۳ هزار و ۹۷۷ تومان است.

  • ارز مسافرتی ۱۳هزار تومان

قیمت ارز مسافرتی در بانک‌ها همچنان از قیمت فروش آن در بازار بالاتر است؛ به طوری که قیمت فروش ارز مسافرتی در بانک‌ها ۱۲ هزار و ۶۹۶ تومان اعلام شده که با احتساب کارمزد به حدود ۱۳ هزار تومان می‌رسد.

  • نرخ ارز در صرافی‌های بانک

اما صرافی‌های مجاز بانک مرکزی نیز قیمت خرید دلار را ۱۱ هزار و ۳۰۰ تومان و قیمت فروش آن را ۱۱ هزار و ۴۰۰ تومان اعلام کرده‌اند که نسبت به هفته گذشته ثابت است.

این صرافی‌ها امروز هر یورو را به قیمت ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان می‌خرند و ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان می‌فروشند.

کد خبر 459645

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha