همشهری آنلاین: رسانه های روسیه از فرود اضطراری یک فروند هواپیمای مسافربری بوئینگ ۷۳۷ در این کشور به دلیل احتمال بمب‌گذاری خبر داده اند.

هواپيما

به گزارش ایرنا، خبرگزاری دولتی تاس روسیه در این باره گزارش داده است: چند دقیقه پس از بلند شدن این هواپیما از «اولان اوده» در جنوب روسیه، فردی در تماس تلفنی ناشناس اعلام کرد که بمبی درون هوپیما جاسازی شده است.

نماینده شرکت هواپیمایی اسمارتاویا نیز به رسانه‌ها گفت: برای حفظ جان مسافران بلافاصله به خلبان گفته شد که باید در نزدیک‌ترین محل اقدام به فرود اضطراری کند بنابراین هواپیما در کراسنویارسک برزمین نشست.

برخی از رسانه های روسیه از جمله اسپوتنیک اعلام کرده اند که پلیس توانسته فردی که متهم به انجام این کار است را دستگیر کند.

خبرگزاری ریانووستی روسیه نیز گزارش داده است که حال تمامی مسافران خوب است و مسئولان امنیتی به دقت در حال بازرسی هواپیما هستند.

تماس‌های تلفنی تهدید آمیز به مشکل امنیتی فراگیر در روسیه از سه سال پیش تبدیل شده است و هر از چندگاهی خبر از تخلیه اماکن عمومی، پاساژها، فرودگاه‌ها، مراکز دولتی مهم و حتی نشستن اضطراری هواپیماها به دلیل احتمال حمله تروریستی منتشر می‌شود.

کد خبر 459461

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار روسیه‌ و قفقاز

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha