همشهری آنلاین: استاندار تهران با بیان اینکه استقبال مردم از پیاده‌روی جاماندگان اربعین سه برابر شده است، گفت: موکب‌ها و اکیپ‌های استقراریافته بیش از ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

محسني بندپي

فارس نوشت: انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در حاشیه مراسم جاماندگان اربعین حسینی گفت: پیش بینی می‌شود جمعیت امروز مراسم امسال جاماندگان اربعین حسینی در تهران ۲.۵ یا ۳ برابر جمعیت سال گذشته بوده و تنوع سنی در شرکت‌کنندگان در مراسم به چشم می‌خورد.

وی افزود: امسال شور و شوق خاصی در این مراسم حکم فرماست و شاهد جمعیت قابل توجهی در این راه‌پیمایی هستیم و امسال با هماهنگی‌های صورت گرفته همه نیروها و دستگاه‌های بسترساز امنیت و سهولت حضور مردم اعم از نیروی انتظامی، شهرداری، فرمانداری‌های ری و تهران انسجام بخشی شد تا شاهد راهپیمایی عظیم و پرشور باشیم.

استاندار تهران بیان داشت: امروز روحیه دلدادگی و عاشقانه به مسیر انقلاب اسلامی که در تدوام خط عاشورا و اربعین حسینی است در میان مردم شکل گرفته است و ان‌شاءلله تا ظهور حضرت حجت(عج) تداوم خواهد یافت.

محسنی بندپی گفت: موکب‌ها و اکیپ‌های استقراریافته بیش از ۱۰۰ درصد افزایش یافته است و نشان این است که درک عمیق از قیام و فرهنگ حسینی است که در انقلاب اسلامی نیز با همان انگیزه تداوم یافت.

کد خبر 459450

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha