همشهری آنلاین: مدیرکل دفتر آمار، ایمنی و ترافیک سازمان راهداری اعلام کرد: از ساعت ۲۴ شامگاه جمعه طبق مصوبه ستاد اربعین، ۱۰۰ درصد ظرفیت حمل‌ونقل عمومی اتوبوس‌های کشور برای تردد زائران استفاده می‌شود.

اتوبوس در مرز

به گزارش مهر، فرهاد صالحیان با بیان اینکه ۱۲ هزار و ۱۰۰ دستگاه ناوگان در شبکه حمل و نقل جاده‌ای فعال هستند، تاکید کرد: از بامداد امشب جمعه ۲۶ مهر ماه، ۱۰۰ درصد توان این ناوگان فقط برای تردد زائران اربعین در مرزهای مهران، چذابه، شلمچه استفاده می‌شود و در مرز خسروی نیز در طول روز این اختصاص رخ خواهد داد.

وی افزود: از بامداد شنبه، تردد هیچ اتوبوسی به مقصد چهار مرز کشور را مشاهده نخواهیم کرد و فقط در هاب‌های تعیین شده شامل همدان، اندیمشکن و کرمانشاه صورت وضعیت، برای اتوبوس‌ها باز گذاشته شده است لذا بقیه راه‌های کشور برای اتوبوس‌ها مسدود خواهد بود.

مدیرکل دفتر آمار، ایمنی و ترافیک سازمان راهداری، گفت: به عبارت دیگر هیچ اتوبوسی از مبادی کل کشور به مرزهای غربی تردد نخواهد کرد و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، عبور و مرور اتوبوس شرکت‌های حمل و نقل و تخلفات احتمالی رانندگان را کاملاً رصد و کنترل خواهد کرد لذا در صورت مشاهده تخلفات به اتوبوس‌ها تذکر خواهیم داد.

کد خبر 459412
منبع: مهر

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha