همشهری آنلاین: فرمانده نیروی انتظامی از کاهش ۱۱ درصدی تصادفات با توجه به افزایش تردد خودروهای زائران از ابتدای همایش اربعین خبر داد.

حسين اشتري

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار حسین اشتری در جلسه قرارگاه اربعین در مرز چذابه، اظهار داشت: اولویت اصلی ما امنیت زائران و مرزهاست که خدای ناکرده مشکلی پیش نیاید؛ اگرچه همه پای کار هستند و بایستی این هوشیاری تا خاتمه بازگشت زائران تشدید شود.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور با بیان اینکه پیش‌بینی می‌کنیم تا هفته آینده، روند بازگشت زائران ادامه داشته باشد، گفت: ما نیز تا پایان این ماموریت در کنار زوار هستیم.

وی تصریح کرد: دشمنان به دنبال این هستند تا موج بزرگ و همدلی که به واسطه اربعین بین شیعیان ایجاد شده را خنثی کنند. بایستی بهترین برخورد و خدمت را به زائران ارائه دهیم تا در صحت و سلامت به شهرهای خود بازگردند.

وی با بیان اینکه حتی یک تصادف هم زیاد و نگران‌کننده است، خاطرنشان کرد: بایستی با جدیت، تلاش، حضور پررنگ و مستمر تا خاتمه بازگشت زائران حضور داشته باشیم.

سردار اشتری ادامه داد: بایستی مدیریت و این هماهنگی ایجاد شود تا موکب‌ها تا زمان بازگشت زائران به فعالیت خود ادامه دهند.

فرمانده ناجا گفت: بیش از ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر به عتبات عالیات مشرف شده‌اند که از این تعداد بیش از ۲ میلیون نفر به کشور بازگشته‌اند.

کد خبر 459393
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار گردشگری و ميراث فرهنگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha