همشهری آنلاین: فرمانده نیروی انتظامی در بازدید از مرز چذابه با بیان اینکه تمام تلاش ما در مجموعه نیروی انتظامی فراهم آوردن تسهیلات لازم برای تردد زوار است، گفت: هم اکنون تردد در مرزهای چهارگانه به صورت روان انجام می‌شود.

حسين اشتري فرمانده ناجا در بازديد از مرز

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار حسین اشتری در بازدید از مرز چذابه، اظهارداشت: امسال به دلیل افزایش زوار اربعین، گیت‌های ورودی و خروجی را افزایش داده‌ایم.

وی افزود: برآورد ما نسبت به سال گذشته، این افزایش را نشان می‌داد بنابراین تمهیدات ویژه‌ای در نیروی انتظامی برای این موضوع اندیشیده شد.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور با اعلام اینکه هم اکنون تردد در مرزهای چهارگانه به صورت روان انجام می شود، گفت: امسال از مرز چذابه حدود ۵۷۲ هزار نفر تردد داشته‌اند که این رقم نسبت سال گذشته ۵۶ درصد افزایش داشته است.

فرمانده ناجا با بیان اینکه با تمهیدات صورت گرفته از سوی ناجا و با همتی که مسئولان مربوطه انجام دادند هیچ گونه مشکل خاصی در مرزها نداشتیم، تصریح کرد: تمام تلاش ما در مجموعه نیروی انتظامی فراهم آوردن تسهیلات لازم برای تردد روان زوار است اگرچه کاستی‌هایی نیز در این زمینه چه از طرف عراقی و یا از ناحیه ما وجود داشته که خوشبختانه این کاستی‌ها به سرعت رفع شد.

وی با اشاره به موج بازگشت زائران به کشور، گفت: برگشت زائران از چند روز گذشته شروع شده و تقریباً جمعیت ورود زائران به مرزهای کشور نسبت به خروج آنها ۵ برابر شده است؛ همچنین به زائران عزیز توصیه می‌کنم، بازگشت خود را مدیریت کرده تا به سلامت به کشور بازگردند.

فرمانده ناجا گفت: توصیه ما به زائرانی که زیارت خود را انجام دادند این است، زودتر به سمت مرزهای کشور بازگردند تا به ترافیک سنگین مسیرها و پایانه‌ها برخورد نکنند تا به سلامت به مقصدهای خودشان برسند.

کد خبر 459369
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار گردشگری و ميراث فرهنگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha