همشهری آنلاین: بازیگر سرشناس بریتانیایی در روایتی امروزی از «اولیور توییست» چارلز دیکنز به نقش فاگین ظاهر و با فرزند جود لا همبازی می‌شود.

جود لا و فرزندش رافرت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از هالیوود ریپورتر، مایکل کین در شرایطی در ۸۶ سالگی در فیلم سینمایی «توییست» نقش فاگین پیر را ایفا می‌کند که همبازی او و بازیگر نقش اصلی کسی نیست جز رافرتی لا، فرزند جود لا و سیدی فراست. لنا هدی، بازیگر «بازی تاج و تخت» هم جزو گروه بازیگران این پروژه و ایفاگر نقش سایکس است؛ با این تفاوت که در روایت دیکنز بیل سایکس مرد است و اینجا در «توییست» زن خواهد بود.

ریتا اورا و دیوید ویلیامز (از داوران برنامه‌های استعدادیابی در بریتانیا و آمریکا) همراه با فرانز درامه، بازیگر رنگین‌پوست و جوان بریتانیایی و سوفی سیمنت هم در این پروژه سینمایی حضور دارند. راف لا که ۲۳ سال دارد و پیش از این در دنیای مدلینگ فعالیت می‌کرده، راه پدر و مادر بازیگر خود را برگزیده و گفته می‌شود توانایی آواز خواندن او تهیه‌کنندگان پروژه «توییست» را حسابی شگفتزده کرده است. کین و جود لا در ۲۰۰۷ در «کارآگاه» همبازی بودند.

مارتین اوئن (سازنده «قاتلین ناشناس») روی صندلی کارگردانی می‌نشیند و روایتی امروزی از شاهکار کلاسیک دیکنز به تصویر می‌کشد. داستان در لندن ۲۰۱۹ می‌گذرد و اولیور که ولگرد خیابانی است، به دار و دسته تبهکاری پیر به نام فاگین می‌پیوندد. او باید در ماموریتی پرخطر یک شاهکار نقاشی را برای ارباب خود فاگین و همکارش سایکس بدزدد.

فیلمبرداری «توییست» پاییز امسال در لندن کلید می‌خورد و گروه بازیگران بی‌صبرانه منتظر هنرنمایی مقابل دوربین هستند. نخستین نسخه سینمایی «اولیور توییست» در ۱۹۴۸ به کارگردانی دیوید لین روی پرده رفت اما این فیلم کارول رید در ۱۹۶۸ بود که آوازه‌ای جهانی به آن بخشید.

کد خبر 459332

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha